Morsomt å tenke på at jeg fryktet jeg skulle tape penger på denne handelen i 2017…
Gratulerer så mye!
Sånne dipp som dette må til dersom vi skal til 6000$.
Fikk inn en ordre på $3600. Satser på at det er en flash likvidering.
Hvordan gikk det an? Jeg har 3795ish som laveste handel siste døgn.
Kursbevegelser er ulik fra plattform til plattform. Arbitrage handel, spesielt med roboter, er det som jevner ut prisene mellom de ulike plattformene. Her er feks kurs fra Kraken, ned til 3500 i et øyeblikk i går.
For øvrig ikke en optimal plattform da den ofte stenger ned når det er store bevegelser. Da ser du hva som skjer når robotene ikke får handlet: (prisfall på andre plattformer var ned til rundt 1300 den dagen)
Det er dette som gjør Unidex så genialt (legger ut din ordre på mange børser og så fort prisen kommer til prisen du har satt så egjennomføres handelen på den børsen, evt spredd over flere børser). Anbefaler å lese om i unidex-tråden!
Vedlig driv i denne da, bra prosenter her allerede, men for små summer til at det blir helt det store målt i kr
Hva gjør der som kan dette, selge eller kjøpe mer ?
Vi kjøper alt mulig annet tull for ETH og ser ETH fly avgårde!
Jeg selger litt på oppganger og er klar til å kjøpe på pullbacks på 20-40%.
Men etter som jeg har et kursmål på 10-20k i løpet av året prøver jeg å sitte så mye i ro som mulig.
Jeg forsøker meg på å trade med litt av beholdningen nå. Solgte på 4300 og prøver å komme meg inn rundt 4000.
Men har i første omgang mål om 5000-5200 og se an utvikling derfra igjen. Ved brudd opp fra 5200 er neste mål 15k.
Ta også en titt på Unidex-tråden til VargVemund om du er interessert i en interessant coin. Meget høy oppside om de klarer å få folk til å bruke tjenesten deres. Jeg har posisjonert meg ganske greit der med omtrent 15% av kryptoporteføljen.
Hodler. Gikk fra 90/10 Bitcoin/Ethereum til 50/50 forrige måned. Som andre sier har jeg også stor tro på at Ethereum skal mye høyere ila året og vil outperforme Bitcoin. Selger kanskje enda mer Bitcoin i fordel Ethereum men rører ikke altcoins. For mye risk for meg der!
Da ble det 1 til ether kjøp til 3930…
Jeg kom i mål med denne traden og fikk økt beholdningen med omtrent 0.25 ETH. Legger ut litt på salg igjen på rundt 4350 og prøver en gang til.
Grunnen til fall i dag var USA børs og inflasjonen. Dette er egentlig positivt for bitcoin men alt blir dratt ned. Jeg anbefaler ikke trading pgr gebyrer og vanskelig. (Eth gebyrer er store pr nå) og den har jo gått nesten rett opp.
Meget stor sjans for og sitte igjen på perrongen…