Norges Bank driver med eksperimentell testing av digitale sentralbankpenger ved hjelp av Ethereum:
Brudd på stor hode og skulder-formasjon. Bryter kursen videre ned fra dette nivået også, så man vel omtrent ned til 300 usd før man finner solid støtte?
Hvis det skjer skal jeg laste opp! Kjøpte mine første ETH rundt den prisen, og nå har jeg bare ca 2, for som regel når jeg kjøpte ETH var det for å kjøpe noe annet obskurt. Denne gangen, om det skjer, skal det beholdes en del ETH! Men tror ikke det skjer.
Ja det samme gjelder BNB,FTM osv. Det frister der og da veldig å veksle om til en token på blokkjeden, men det går som regel ikke så veldig lang tid før man finner ut at man kunne bare latt vær å heller hatt det stående i ETH, BNB, FTM osv.
Om ikke Btc kommer seg over 30k snart så tror jeg ikke 300 usd blir umulig som bunn for eth før det snur.
Tråkker muligens noen på tærne og jeg er selvsagt klar over at FTM vil sannsynligvis få enda mer juling enn eth.
Hmm ja personlig tror jeg BTC dominance vil snu og etterhvert bryte nedover. Går det så langt ned og begynner å vise styrke selger jeg eiendom og gutser på krypto
Forutsatt at det noengang blir merge…
Ropsten går gjennom The Merge i morgen. Mainnet er max 3 måneder rundt hjørnet.
Mainnet er max 3 måneder rundt hjørnet.
Noterer max 3 mnd
Time will show…
Kjøpte inn igjen Ethereum nå. Derivat XBT på kurs 93. Ethereum kurs 1030.
Brudd under 1000$ trodde vi ikke skulle se disse prisene igjen tross bear markedet .
Ser ut til at prisen til at faktorer som har bidratt til nedtrenden i ETH er dessverre at den er eksponert mot plattformer som Lido og Celsius når folk tar ut likviditet selv om merge nærmer seg…
Fin artikkel om hvordan prisen til ETH er eksponert mot disse plattformene ved blant annet stETH (se bort ifra click bait tittelen )
If customers start withdrawing from Celsius, they will have to sell their stETH,” Bitcoin investor and independent analyst Brad Mills explained. “Celsius has liabilities of 1 million ETH. So, 288k are inaccessible until [the] Merge, ~30K are lost, ~445k are stETH, and 268k are liquid. Could cause a run.
Celsius ser ut til å slite, og de er nok enda en target for folk som vil enten tjene på at de går konk eller bare ønsker å kjøre dem i grøfta…