Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

11 strake uker med nedtrend, brudd ned fra 1000 og mulig fortsettelse av trenden nedover.
Forventer en stor bounce når denne nedovertrenden snur

4 Likes
2 Likes
2 Likes

Tripple halving :heart_eyes::grinning:

2 Likes

Solgte alt i dag desverre, men her er en fin nyhet :grinning:

Datoen er nå 19.sept. Det kan naturligvis endres (/skyves ut), men det er okkesom 3,5 mnd fra 7.juni.

I motsetning til hva som er vanlig tror jeg nok en utsettelse er priset inn, og at dersom oppgraderingen faktisk skjer på tid så vil dette overraske markedet positivt.

2 Likes
2 Likes
1 Like

Kan anbefale Uncommon Core sine 2 siste podcasts om «The Merge»

Mye bra info om hvorfor og hvordan prosessen kommer til å skje og det som jeg ikke var klar over er at dette var alltid på roadmap. Samt at miners ikke kan utsette dette på noe vis, da selve prosessen kommer forhåpentligvis til å skje uten at de som kjører node klienter for Ethereum må gjøre noen endringer da de allerede må kjøre en konsensus klient som trengs for oppgradering (som var den forrige utrullingen som skjedde ifjor som en forberedelse til merge’n). Så i teorien så vil denne oppgradering skje smertefritt.

Igjen sikkert andre som har skrevet artikler om dette allerede, men om man ønsker å høre om the merge fra flinke folk som jobber i Ethereum og er med på drive dette så anbefales disse to episodene på det sterkeste :+1:

3 Likes

Ether Leads Crypto Market Surge After CPI Report Release

https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-08-10/ether-leads-crypto-market-surge-after-cpi-report-release

Ethereum spikes 12% following completion of Goerli testnet merge

https://cryptoslate.com/ethereums-goerli-testnet-pos-merge-successful-rises-by-over-12/

2 Likes

Selg all ETH og ERC20-tokens.

2 Likes

Utrolig at man kan lage en video på en time når man mangler så mye grunnleggende kunnskap om emnet. At kunnskapen mangler er åpenbart selv om jeg bare scrollet kjapt gjennom. Vi kan nok vente oss mer FUD frem mot The Merge.

Hva er feil da?