Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Årsaken til jevn stigning, som skal leses jevn til Ethereum å være, ser du i en av Jaddas tidligere innlegg fra rett etter Merge. Hvor du ser supply gå fra kraftig opp til jevnt slak og synkende.

Nei. Kursen gikk fra 1595 til 1653 rett etter The Merge.

Var det ikke sekunder fram i tid du ville ha kursmål?

Yup, det gir mening om man antar at supply påvirker kurs nevneverdig. Jeg tror generelle markedskrefter som word of mouth og prisutviklingen i bitcoin er mye større drivere, men at supply har en effekt som potensielt kan sees over lang tid. Dogecoin gjorde meg litt desillusjonert på det fundamentale.

2 Likes

31536000 sekunder da, hvis du føler det er enklere.

3 Likes

@Martins Hvis du ser på et chart av BTC, så kan du se at kursen stiger som bare faen i et år etter hver halvering.

Villt å tenke på at det mest sannsynlig er voksne folk bak tastaturene i denne tråden :rofl::rofl::rofl::see_no_evil:

3 Likes

Du hever ikke nivået. Hvis det er det du tror.

Du og han andre skriver mye dritt. Personangrep og ta mannen. Jeg angriper argumentene og det som objektivt sett skrives.

Kan dere ikke holde dere til det?

Nei, er jo litt morsomt også da :grin:

Så du innrømmer at du troller for underholdningen sin skyld? Jeg har sittet 2 timer og ventet på en ferje hjem fra befaring. Så du har ikke kastet bort min tid akkurat :kissing_heart:

Kan ikke huske å ha gått på personangrep på noen her inne.
Når jeg skrev barnehagenivå, så gjaldt det alle som er med i diskusjonen, meg selv inkludert.

Kan bare ikke skjønne at du skulle henge deg så opp i at han anbefalte å være forsiktig med kjøp rundt The Merge og til og med etterpå ikke vil gå med på at utsagnet ikke var så dumt :blush:

1 Like

Hehe, gått å høre. Jeg får selv timesbetalt for disse innleggene :kissing_heart:

Å gå inn på en tråd og si at du ikke har peiling på Ethereum, men fraråder å kjøpe fordi

Jeg er så supergod trader og har stålkontroll på charts.

Er dumt jo. Det er faktisk helt rutlete.

Det får bli dagens lærdom avslutningsvis da :wink:

1 Like

Yepp, det er kort fortalt strategien neste gang også :wink:

1 Like

De har det vært mange av, og sannelig fikk de rett :laughing:

Jeg er med på hva du mener, men hersketeknikk og “jeg er bedre en deg” retorikk hører bøller til.

Fra første utsagn/anbefaling av salg så har han fått temmelig rett, og det er mange saker angående det han nevner med merge-hedgen. Short eth long btc.

Noen er vel nokså frampå i argumentasjon og påstander, de fleste kan vel fort gå en runde med seg selv i den sammenheng :slight_smile:

God helg!

2 Likes

Tyder vel på at det ikke er Miljøpartiet de grønne som kjøper dette. Men med økende strømpriser vil det tvinge seg frem reduksjon av strømforbruk.

1 Like

ok, så det som har stakes i forbinnelse med ETH 2.0 (som det het da) kan fortsatt ikke selge?

La oss holde tråden til tema, evt. krangle videre på privaten :sweat_smile:

3 Likes

Stemmer

1 Like