Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

1 Like

Jeg synes det er ok å spesifisere at jeg ikke har oversikt over det fundamentale rundt ETH. Da ville jeg referert til noen som @Jadda som er oppdatert på emnet.
Personlig synes jeg det er ryddig, for å være klar på at jeg ikke tror en sell off er basert på at mergen er en flopp.
Det lille jeg vet om mergen er positivt og jeg er veldig bullish på ETH, og har alltid hatt overvekt i ETH vs BTC i min spot holding. Men kortsiktig er ofte prisen styrt av trading og ikke det fundamentale.

3 Likes

Hele kryptomarkedet blir nok av de større aktørene sett på som høyrisiko og handlet deretter. Tror ikke det fundamentale er det viktigste enda, men flere og flere diversifiserer porteføljen sine, og da blir de nødt å inkludere krypto som en del da dette markeder stadig vokser seg større. Nå i turbulente tider får også krypto smake pisken, inklusive eth uavhengig av hvor bra mergen er på sikt

3 Likes

Jeg hadde ikke giddet å lage en stor sak av det. Men folk spurte så da ble det mye frem og tilbake og dermed alt for stor sak ut av lite og ingenting. Beklager det. Skal love deg at jeg ikke har noe i mot deg i det hele tatt. Av og til blir man forbannet når noen anbefaler salg av noe man eier, og argumenterer dårlig for seg. Mer enig med deg nå :slight_smile:

Jeg har også overvekt eth med 90/10 :sweat_smile: Heldigvis 50% cash. Så ser jeg på dette som en inngang for neste bullrun. Jeg tror Bitcoin kursen på 17600 var bunnen. Men var såpass usikker at jeg bare kjøpte 50%. Når tiden går nå så tror jeg mer og mer at dette er bunnen. Hadde vi ikke hatt aksjemarkedet som er så utsatt og shaky så hadde jeg vært helt sikker på at bunnen var satt. Men et krakk i aksjemarkedet vil nok ikke redde Bitcoin/Eth. Og Eth var jo helt nede i 880 når bitcoin bunnet. Så det er jo et stykke ned dit. Så har bestemt meg for at jeg ikke skal forsøke å time bunnen med de siste 50%, men vente til chartet forteller meg at jeg skal kjøpe for de.

4 Likes

Vil dere definere kursen som opp eller ned nå da mon tro?

1 Like

Alt i orden. Det er emosjonelt å investere/trade. Ingen hensikt å diskutere på internet haha.
Jeg holder ingen spot i BTC eller ETH for øyeblikket, da jeg ikke ser noe som helst bevis på at en bunn er inne, men ser selvsagt ikke på det som umulig at det kan være jeg tar feil, men tenker det er flere fine muligheter fremover til å handle. Jo lavere pris desto bedre mulighet

2 Likes

Siden vi er veldig nært nå: Dette er fortsatt veldig sterk støtte, men det blir en kjip affære om ikke 1250-1300 området holder. Helt klart høy R:R trade for en potensiell long med tight SL

Verdt en titt (fra en betalt trading gruppe):

2 Likes

Er du bare inne og skriver hver gang kursen treffer en bunn? Jeg tror du enten tjener veldig mye penger eller taper veldig mye penger på børs. Er ikke sikker på hva.

1 Like

Inngang på 1337 er litt gøy da :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Ja gikk du inn nå på det?

Jeg rører ingenting før 2023 en gang, med mindre vi får Bitcoin ned mot 8-10k før den tid. Det blir en trigger for å kjøpe for meg i hvert fall. :slight_smile:

3 Likes

Sikkert bare en random som tilfeldigvis traff… https://twitter.com/John_Wick_080/status/1567949113710477312?t=3XjI3pmgr72MGjJOdeauFA&s=19

1 Like

Fint tilbud for de på den andre siden av dammen :point_down:

1 Like

Er Flexa stort?

Etter ett kjapt søk på Google så ser det ut til at du hvertfall kan bruke det på Barnes & Noble, Baskin-Robbins, Chipotle, GameStop, Lowe’s, Nordstrom, Petco, Regal Cinemas og Whole Foods. Totalt 41000 locations hvor man kan bruke det i USA og Canada.

1 Like

Anbefales

2 Likes

RIP Ethereum

1 Like

Ikke en optimal situasjon, men så lenge bare en validator ikke sensurerer vil alle transaksjoner ende opp i blokkjeden. Er også tekniske løsninger som er under utvikling for å løse dette problemet. Mange tror dette er ett problem knyttet til Proof-of-Stake, noe som ikke er riktig. Samme problem eksisterer under Proof-of-Work og Bitcoin sliter også med enkelte mining pools som sensurerer.

1 Like

Ethereum in 30 minutes

1 Like