Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Har gjerne gått litt varm etter denne bevegelsen,men ser helt klart ut som noe er i gjære…

Hadde vært artig å få snu trenden.

4 Likes
2 Likes

:popcorn:

2 Likes

The Flippening er rundt hjørnet…

1 Like
1 Like

Når skal Ethereum på børs?

Er på børsen i Sverige: ETHEREUM XBT sertifikat på First North Sweden | Nordnet

1 Like

Ethereum Developers Push Ahead With Shanghai Upgrade to Enable Withdrawals

https://www.bloomberg.com/news/articles/2023-01-05/ethereum-developers-push-ahead-with-update-enabling-withdrawals

1 Like
1 Like

Hvorfor lagger Eth 3,5% bak bitcoin siden oktober nå?

Kanskje en del frykter staking withdrawels og salgspress etter shanghai-upgrade?

Mulig. Eth pleier å lukte kursutviklingen til Bitcoin også føler jeg. I denne oppgangen har eth lagget etter bitcoin hele tiden. Jeg lurer på om det kan være fordi man forventer en ny test av 15,5k.

Enten var 17,5k første bunnen og 15,5k dobbeltbunnen, som kan være. Selv om den andre bunnen er noe lavere så er ikke avstanden så stor sett i sammenheng med toppen på 69k. Ellers så er 15,5 bunnen og vi skal sette en ny dobbeltbunn. Jeg tror på første og at vi ikke skal ned igjen dit. Men det er fortsatt en mulighet jeg ikke avskriver.

Mulig det er noe fundamentalt som forventet salgspress pga shanghai upgrade som du sier.

1 Like

Fordi ETH er POS

Det vil kreves godt over 13 milliarder dollar for å angripe Ethereum uansett tidsrom.

51% av :point_down:

$1640 pris * 32 ETH per validator * 508462 validatorer

Det koster litt over 1 million dollar å angripe Bitcoin i en time👇

https://crypto51.app

Proof-of-Stake er en overlegen konsensusalgoritme i forhold til Proof-of-Work

4 Likes

Der var også eth traderne overbevist om at oppgangen er reell eller? Siden Eth tok igjen mesteparten av gapet opp til Bitcoin i ett jafs nå.

Visst er den reel. Mange har også en merkelig regel om å alltid vente med kjøp til kursen er minst over forrige ath :sweat_smile: Så kjøperne kommer nok dinglende etter også denne gang :relaxed:

1 Like

Over 1700 :grinning::rocket:

Glad jeg har mest Eth dette bullrunnet. Tror det kommer mest gode nyheter her i denne perioden.

3 Likes

1 mnd til med morro nå maksimalt før det smeller, om jeg har rett hehe :stuck_out_tongue: Blir spennende å se, men lykke til :slight_smile: Referansepunktet er bitcoin for meg, så om Ethereum skulle løsrive seg kan noe annet skje her selvsagt. + at jeg kan ha feil da :stuck_out_tongue: