Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Ja, følger med på kraken, gikk akkurat over der 477 :+1:

2 Likes

Vurderer ETH XBT på Nordnet nå, har ventet ca en uke og tenker 40kr er en fin inngang :slight_smile: Tipper på $1500 pr ETH ila 2018.

kommer til å passere 500 på coinmarketcap inen meget kort tid, 498 nå…skulle kjøpt mer :sweat_smile:

1 Like

$520 ATH for idag :slight_smile: (GDAX)

1 Like

Før det går? Føler allerede det er godt i gang! :tada:

Nå hadde kursen akkurat bikket €400 når jeg skrev dette, og farten har ikke avtatt. Har vel gått 6% siden da, så blir spennende å se hvor lenge den går før den tar et lite pust i bakken igjen.

Ja skulle gjerne hatt et skikkelig ether run ALA bitcoin nå og sett den over 600 i nærmeste fremtid!

Jeg tipper ETH på minst 2000 til jul 2018. Ren gjetning. Bitcoin på mellom 30.000 og 40.000. Men shortehelvete fra storinvestorene kan komme til å ødelegge. :confused:

5 Likes

Må.Bare.Kjøpe.Mere. (Hvis VargVemund har rett :smiley: )

1 Like

Her ser man også hvor fort det kan snu også. Fulgte med minutt for minutt på jobb fra 397 til 427, så er den rolig nede på €375 igjen nå. I stunder som dette jeg er glad jeg ikke kjører noe gearing.

tok ETH/EUR på fibc 0,78 345 euro

2 Likes

Ser ETH fyker ned en del, skulle gjerne hatt mer å laste opp med (på XBT) men lasta for de siste laknene onsdag… jaja ved neste anledning da :smiley:
Note to self: neste gang jeg skal ha ETH XBT så spør jeg @holmes og andre som har peiling på bevegelsene! Ville blitt en del mer ved denne kursen enn i formiddag, vel 20% mer ca! :drooling_face:

Bare å kjøpe, men mine eth posisjoner er ikke optimert for 10% opp eller ned, men større bølger. Sist gang bommet jeg på inngangen og kjøpte på 10 når du kunne fått på 6 noen måneder senere, men den største feilen var å selge alt rundt 45. Men man lærer av feilene sine

1 Like

Den er bare 10% ned da :wink: Kommer opp igjen i mangfold i 2018.

1 Like

Dere har nok rett der. Skal kun satse silly money jeg kan tape der, og la de stå så lenge jeg klarer-helst noen år. Tenker dog å sikre innsatsen ved et punkt og la gevinsten stå, men når det blir får man jo se da :slight_smile:

1 Like

Da ble det handlet litt på 394, så får vi se hvordan dette går :pray:

2 Likes

Euro da? Eller dollar?

Sitter på salgsknappen her jeg, tenker vi kan få en korreksjon i bitcoin og da grad jo alt annet med i dragsuget? Hva tenker folk her inne om prisbevegelser i desember?

Euro 8tegn

1 Like