Ja, følger med på kraken, gikk akkurat over der 477
Vurderer ETH XBT på Nordnet nå, har ventet ca en uke og tenker 40kr er en fin inngang Tipper på $1500 pr ETH ila 2018.
kommer til å passere 500 på coinmarketcap inen meget kort tid, 498 nå…skulle kjøpt mer
$520 ATH for idag (GDAX)
Før det går? Føler allerede det er godt i gang!
Nå hadde kursen akkurat bikket €400 når jeg skrev dette, og farten har ikke avtatt. Har vel gått 6% siden da, så blir spennende å se hvor lenge den går før den tar et lite pust i bakken igjen.
Ja skulle gjerne hatt et skikkelig ether run ALA bitcoin nå og sett den over 600 i nærmeste fremtid!
Jeg tipper ETH på minst 2000 til jul 2018. Ren gjetning. Bitcoin på mellom 30.000 og 40.000. Men shortehelvete fra storinvestorene kan komme til å ødelegge.
Må.Bare.Kjøpe.Mere. (Hvis VargVemund har rett )
Her ser man også hvor fort det kan snu også. Fulgte med minutt for minutt på jobb fra 397 til 427, så er den rolig nede på €375 igjen nå. I stunder som dette jeg er glad jeg ikke kjører noe gearing.
tok ETH/EUR på fibc 0,78 345 euro
Ser ETH fyker ned en del, skulle gjerne hatt mer å laste opp med (på XBT) men lasta for de siste laknene onsdag… jaja ved neste anledning da
Note to self: neste gang jeg skal ha ETH XBT så spør jeg @holmes og andre som har peiling på bevegelsene! Ville blitt en del mer ved denne kursen enn i formiddag, vel 20% mer ca!
Bare å kjøpe, men mine eth posisjoner er ikke optimert for 10% opp eller ned, men større bølger. Sist gang bommet jeg på inngangen og kjøpte på 10 når du kunne fått på 6 noen måneder senere, men den største feilen var å selge alt rundt 45. Men man lærer av feilene sine
Den er bare 10% ned da Kommer opp igjen i mangfold i 2018.
Dere har nok rett der. Skal kun satse silly money jeg kan tape der, og la de stå så lenge jeg klarer-helst noen år. Tenker dog å sikre innsatsen ved et punkt og la gevinsten stå, men når det blir får man jo se da
Da ble det handlet litt på 394, så får vi se hvordan dette går
Euro da? Eller dollar?
Sitter på salgsknappen her jeg, tenker vi kan få en korreksjon i bitcoin og da grad jo alt annet med i dragsuget? Hva tenker folk her inne om prisbevegelser i desember?
Euro 8tegn