Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Avsteming på kryptovaluta, vennligst svar her:

$1000 virker nå som en “magnet” på ETH/USD

2 Likes

XBT Provider sine ETF’er handles via First North, og kun i åpningstiden på børsen :slight_smile: Søndager skal du bare sitte og se på charts - planlegge hvordan du skal kaste vekk mest mulig penger i uka som kommer :wink: Haha! #toothemoon

1 Like

Eth handles allerede for over $1000 i Korea. De bare kjører på der borte… forhåpentligvis følger vi andre etter, etterhvert :stuck_out_tongue:

ETH/USD 4hr chart MA150 tok i mot igjen.

Er det lov å håpe på under $400? :roll_eyes:

Du får nok muligens rett før eller siden

1 Like

Jeg spår ikke, har ikke fulgt ETH like tett som BTC, jeg bare spør :slight_smile:
Trenger ca. 20 ETH til en ICO + kanskje 20 ekstra som jeg tenker å gå long med.

Sprekk BTC så sprekker ETH…så enkelt er det.

2 Likes

Småpenger under 100k som går ut av landet blir sjeldent registrert av myndighetene. Den nye valuta regelen som kom for litt siden er at alt over 100.000 skal registreres hos valutaregisteret.

Hva ser vi for oss av potensiale i kursen her for 2018
?

https://jiomobilephone1500.com/ethereum-price-prediction-2018-2019-2020-eth-forecast-estimate.html

1 Like

https://www.coindesk.com/2017-bitcoins-year-2018-will-ethereums/

1 Like

1000 $ innen 1 uke?

(ser fibc er litt unøyaktig plassert, men den gir en pekepinn.)

3 Likes

Hva syns dere om (LEND) altså ETHLend?

Vi snakker vel $2000? :blush: Det er mitt bet iallefall.

1 Like

Vant noe tokens i en konkurranse (vet det er legit), og nå ber de meg om følgende:

• In order to confirm your eligiblility you will now be required to show that you have at least 100 [xxx] in your private wallet and prove that it is yours.
  • Send 0 eth to: xx
  • Set gas limit to: 25,000
  • Set Gwei to: 30

Jeg har bare coinen (xxx) i en wallet på en exchange. Hvordan sender jeg eth som beskrevet over? Også dette er kun i wallet på exchange…

Ofte er det i reglene at du må ha coins i en wallet eksempelvis mew, og ikke Exchange. Utover det er jeg blank på å ordne det på exchange.

Takk for svar. Om noen andre har erfaring med dette, hører jeg gjerne fra dere, hehe…