For å kjøpe tokens med ETH har jeg overført fra coinbase/gdax til https://www.myetherwallet.com/
Har litt der, men MEW har stort sett bare blitt en mellomlagring for å sende og motta.
Ser vi 900 USD i løpet av den neste timen, mon tro…
Rt 938
Med den forken av Ethereum som er tenkt 19. januar til Ether Zero, så skal visst alle som har Ethereum få tilsvarende antall coins i Ether Zero. Noen som vet hvordan dette vil fungere dersom man har sine assets på Coinbase? Kanskje ikke så lett å få tak i de da
Owing to the lack of sufficient support from the community and the big trading platforms, we decided to cancel the hard fork.
The EtherZero will be converted into a new brand, and the new currency is issued in accordance with the private -ICO model.
Thanks to everyone’s support, a certain amount of new coin will be obtained for the users joining our telegraph group as compensation.
rt. 1013 dollar hipp hipp!
kjøpte 50% LiteCoin og 50% Ethereum for en tid tilbake, nå er Eth = 60% og LC = 40% av verdien på portisen
Har troen på Vitalik.
Kjøpte Lite pga jeg anså det som en bedre BitcoinCash
I Euro er den oppe i €817 nå også. Opp fra €640 på nyttårsaften. Og opp fra €337 1. desember. Funtimes!
When New Tech and Dated Policies Collide a Conversation with Vitalik Buterin
Leste nettopp, mye bra, tenkte flere kunne finne den interessant
Last ned Toshi fra apple / google play
Betalingsapp for mobilen din med Ethereum,
This i like!
Føles veldig VIPPS aktig
Ja. Toshi er nice
ETHBTC ukeschart ser ganske bra ut. Det er brudd opp gjennom SMA55, kjøpssignal i både parabolic SAR og MACD. Long ETH og short BTC kan være en god strategi om man vil forsikre seg mot generell krypto kollaps, men fortsatt ønsker å få med seg videre ETH oppgang.
Etherum går opp og XBT går ned?
Xbt går vel opp? Viser opp 14,87 % hos meg nå.
Begynner vi å nærme oss en anbefaling på krypto fra Myrseth?
"– Den gode nyheten er imidlertid at innovasjonstakten er høy. Her kan nevnes at planlagte tekniske oppgraderinger kan gi en transaksjonshastighet og -kapasitet i Ethereum som er på linje med Visa og Mastercard, skriver han.
– Bitcoin har et sterkt varemerke, men teknologien som valutaen er basert på, er gammel og vanskelig å oppgradere. Short bitcoin, long Ethereum? spør Myrseth. "
Cracket er med andre ord nært forestående?