Har myrseth lest holmes’ siste post her? Eller… er holmes myrseth?
han har forstått det;
"planlagte tekniske oppgraderinger kan gi en transaksjonshastighet og -kapasitet i Ethereum som er på linje med Visa og Mastercard, skriver han.
– Bitcoin har et sterkt varemerke, men teknologien som valutaen er basert på, er gammel og vanskelig å oppgradere. Short bitcoin, long Ethereum? spør Myrseth. "
Når Tom Hauglund kaster seg på lasset er det på tide å selge
Solgte på 94,40 etherum og 618 Bitcoin. 103% avkastning på Etherum på 1 mnd og 25% på bitcoin. Takker og bukker
Er det noen her som kan tenke seg å sende meg et mikrobeløp til MyEtherWallet? Så kan jeg sende tilbake igjen. Vipser gjerne en hundeings for bryderiet😊
Hvis noen vil, send meg en pm
Da er vi over €1000 for første gang. Ganske stor milepæl, og 3-gangeren siden 1. desember.
Ser for meg et 2018 hvor Ethereum går forbi Bitcoin, men om det er fordi Bitcoin synker i verdi eller fordi Ethereum går til himmels klarer jeg ikke helt å bestemme meg for.
Uansett, woop woop. Grattis til alle som sitter med noen mynter
Håper det er fordi Ethereum skyter til himmels og ikke det andre.
Tar et lite spekulativt BET her, tror @Morti solgte seg ut for tidlig, men gevinst er gevinst
OHS in the making. #TTT - nei, ikke ting tar tid, - TO THE MOON!
Jeg ser en dobbel topp først…
For å få en OHS må vi jo først ned igjen mot 1050 ish.
Jeg sitter og har tenkt å sitte til ut året
Tok du nettopp kryptojomfruhinna?
Gratulerer så mye og velkommen i klubben
Jeg bestemte meg i dag etter et par trader i Ethereum å holde posisjonen til ubestemt tid.
Imellomtiden starter jeg på nytt med 5K for å finne en en mer effektiv strategi hvor tidsbruket i selve markedet skal være vel så viktig som risk/reward. Håper da og kunne avse mer tid til å bli kjent med tekniske analyseverktøy.
Hehe, nei, den tok jeg for lenge siden med BTC (2015). Har kjøpt ETH XBT så er ikke inne i ETH sånn sett Men takk!
Nå har jeg tatt den challengen 3 ganger. 1 gang ved å sette 5K på en fotball-kamp for å få et fortrinn ved videre trading ( , som gikk til helvete da Real Madrid ikke vant kampen), og 2 ganger i mål. Nå ved 4.gang vil jeg prøve noe helt nytt.
Man kan utvide og vil se det samme, får vi pullback er det støtte med pilen der