Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Har myrseth lest holmes’ siste post her? Eller… er holmes myrseth? :thinking::thinking::shushing_face:

1 Like

han har forstått det;

"planlagte tekniske oppgraderinger kan gi en transaksjonshastighet og -kapasitet i Ethereum som er på linje med Visa og Mastercard, skriver han.
– Bitcoin har et sterkt varemerke, men teknologien som valutaen er basert på, er gammel og vanskelig å oppgradere. Short bitcoin, long Ethereum? spør Myrseth. "

1 Like

Når Tom Hauglund kaster seg på lasset er det på tide å selge

3 Likes

Solgte på 94,40 etherum og 618 Bitcoin. 103% avkastning på Etherum på 1 mnd og 25% på bitcoin. Takker og bukker :slight_smile:

6 Likes

Er det noen her som kan tenke seg å sende meg et mikrobeløp til MyEtherWallet? Så kan jeg sende tilbake igjen. Vipser gjerne en hundeings for bryderiet😊
Hvis noen vil, send meg en pm

4 Likes

Da er vi over €1000 for første gang. Ganske stor milepæl, og 3-gangeren siden 1. desember.
Ser for meg et 2018 hvor Ethereum går forbi Bitcoin, men om det er fordi Bitcoin synker i verdi eller fordi Ethereum går til himmels klarer jeg ikke helt å bestemme meg for.

Uansett, woop woop. Grattis til alle som sitter med noen mynter :slight_smile:

3 Likes

Håper det er fordi Ethereum skyter til himmels og ikke det andre.

4 Likes

Tar et lite spekulativt BET her, tror @Morti solgte seg ut for tidlig, men gevinst er gevinst :slight_smile:

OHS in the making. #TTT - nei, ikke ting tar tid, - TO THE MOON! :smiley:

image

3 Likes

Jeg ser en dobbel topp først…

For å få en OHS må vi jo først ned igjen mot 1050 ish.

Ja, regner med det @Irathi (derfor “in the making” :slight_smile: )

1 Like

Jeg sitter og har tenkt å sitte til ut året

2 Likes

Tok du nettopp kryptojomfruhinna?
Gratulerer så mye og velkommen i klubben :slight_smile:

Jeg bestemte meg i dag etter et par trader i Ethereum å holde posisjonen til ubestemt tid.

Imellomtiden starter jeg på nytt med 5K for å finne en en mer effektiv strategi hvor tidsbruket i selve markedet skal være vel så viktig som risk/reward. Håper da og kunne avse mer tid til å bli kjent med tekniske analyseverktøy.

4 Likes

Hehe, nei, den tok jeg for lenge siden med BTC (2015). Har kjøpt ETH XBT så er ikke inne i ETH sånn sett :slight_smile: Men takk!

Det var det jeg har gjort i 5k challengen i @babyrage tråden. :slight_smile:

Nå har jeg tatt den challengen 3 ganger. 1 gang ved å sette 5K på en fotball-kamp for å få et fortrinn ved videre trading ( :stuck_out_tongue: , som gikk til helvete da Real Madrid ikke vant kampen), og 2 ganger i mål. Nå ved 4.gang vil jeg prøve noe helt nytt.

2 Likes
1 Like

Man kan utvide og vil se det samme, får vi pullback er det støtte med pilen der :slight_smile:

image