Ergo trenger man hverken selge eth eller feks flytte dem over noen plass. De er like gyldige selv om de ligger i vault for å si det sånn?
Når de ligger i vault, har du vel ikke tilgang til private key?
Nei det er mulig
Bedre å ha de liggende i eth wallet
Du må selv sitte med egen wallet, der du selv kontrollerer private key for å ha full kontroll over dine coins. Det gjelder også muligheten for å få nye coins fra splitt/ airdrops.
Airdrops er når nye prosjekter velger å dele ut mange coins til folk som sitter på eksempelvis ether. Jeg fikk for eksempel litt OmisoGO i sommer på min wallet, fordi jeg hadde ether der. Hvis du har ether på børs så er det børsen som mottar disse, og det er opp til dem om de ønsker å kreditere disse til de ekte eierne.
Hvor mye antar man at ETZ vil være verdt når det kommer ut da?
Vet ikke, burde være svært lite. Siden all dev skjer jo hovedsakelig på etherumnettverket. Har ikke lest så mye om ETZ, og bryr meg heller ikke veldig mye om dem. Men tror at alle som har ETH skal få tilsvarende mengder ETZ, men i tillegg så skriver de inn 20 mill ekstra coins, som skal være til development(Eller gjøre seg selv rike). Jeg liker personlig ikke at dem gjør slike ting, da kan dem heller starte opp sin egen ICO uten å vanne ut merkevaren Ethereum. Dette blir tilsvarende som for Bitcoin Gold, hvor de som startet opp hadde lukket mining som bare de kunne gjøre i starten, slik at dem skulle sikre seg selv en del coins. Selv om bitcoin Gold kun utgjør noen % av bitcoins markedsverdi, så har dem som har gjort dette tjent millioner av dollar på dette.
Ser på nettsiden deres at de ikke engang har kontaktET Coinbase, så om dere absolutt vil være sikre, er det nok lurere å flytte over til MyEtherWallet eller lignende (veldig enkel prosess). Hele prosjektet virker forøvrig veldig tullete, og de har fortsatt ikke fått på plass avtaler med én eneste exchange, så det er nok ikke så nøye om man er med eller ikke.
Ta vekk den linken, la heller folk søke det opp selv.
Fikk opp phishing-varsel fra Metamask vedr. den linken du delte. Om det faktisk er phishing er en annen sak, men jeg tar ingen sjanser. Har hørt altfor mange tragiske historier om folk som har mistet alt.
Noen her inne som husker hvordan kursen oppførte seg dagene før og etter sist de utførte en hard fork?
Forrige var vel Metropolis del 1, men det var en oppdatering. Dette er noen som forker av, så personlig ville jeg ikke sammenlignet det. Når det kommer til Bitcoin så har det slått ut forskjellig.
Blir spennende å sjå om det snur her, er støtte her såvidt eg ser hvertfall
Jeg har en rå trade på gang her: kjøpte eth for 50€ i går, nå skal jeg bli #uglyrich
$3000
Hvem selger ETH for 50 EURO??
Hvem sa han kjøpte en hel?
HAHA! Det tenkte jeg ikke på…
Håper han blir øgli ritsj av 50 euro, for da vet jeg ikke hva det jeg blir kan kalles
Dette er kjøpsanledningen dere som har vært utenfor har ventet på. Hopp på før den korrigerer opp igjen.
Det er mitt første kjøp for å prøve😉
Min første overføring til Coinbase, så til GDAX, har ikke flyttet til MEW enda. Learning by doing🤓
Ellers så er kassen bunnskrapt etter Jul, ETH og BIT XBT samt Parsec.
Holder enda på å overføre penger til coinbase. Får håpe eventyret ikke er over før det starter