Begynne i snitte seg inn her. Hadde siktet meg inn på 860 nivået med 50% av kapitalen. Den kan lett spike gjennom glidende snitt.
MyEtherWallet, er det noe jeg bør være obs på der? Skal fikse meg det nå, da jeg ikke tør stole helt på binance.
Lag en sikker kode og skriv den ned! Vet enda ikke hva den brukes til, men det må lages. Jeg valge en generert kode. I tillegg så får du opp valg om å skrive ut ark med Your adress og din personlige pålogging, det er to QR også på denne.
Tror en skal være i mål da. Jeg har jo helt noia selv på dette.
Klønete skrevet, håper du får noe ut av det…natta nå
Bør man ha myetherwallet ifbm hard fork? Eller er det i det hele tatt en fordel å ha det?
Noen som kan forklare hva som skjer med Etherum nå? Er det lurt å kjøpe seg inn nå?
Snakk om å følge med i timen
Korreksjon i krypto generellt etter at asiatiske myndigheter rasler litt med sablene. Om det er lurt å kjøpe seg inn kan jeg ikke si noe om, vurderer å kjøpe mer men har ikke bestemt meg enda.
Alle: Husk å legge til “ETH-USD” i Favoritt-listen din på TekInvestor for å følge kursen gjennom dagen
Hvor hentes kursen fra?
CoinMarketCap, hvert 5. minutt
Hva med NEO:
Prøv med NEO-USD
Hva tror dere om Ethereum Zero hard fork i morgen? Er det noe vits å laste opp med noen flere ETH?
Vet du om man får coins ved å ha ETH på Bittrex? Når må de eventuelt være inne på konto for å telle?
Mest sannsynlig er det en scam. Leser flere steder du må logge inn på ETHZero wallet med din private key. Aldri post din private key på et nettsted. Red flag deluxe for meg i allefall!
Om ethz har en verdi? Vel du får det jo gratis ved å holde eth, så dersom du tror eth er en bra investering så er jo ethz risikofri oppside?
Jeg sendte noe ETH fra KuCoin til MEW i går men disse er enda ikke kommet, selv om det står transaction successful på KuCoin. Når jeg søker transaksjons-hashen så finner den ingenting.
Hva skjer?
Hva er transaksjonsId og adresse hos KuCoin da?
Wallet adress:
(edit)
TX-hash: (EDIT)
Får bare opp to gamle test transaksjoner på wallet IDen.
Ser ut som KuCoin sliter med ETH spesielt.
Så vær forsiktig med å sende store mengder fra dem til wallet.
Fant denne tråden:
Jeg kan bare anbefalle Neo og Neo sin wallet. Den er på min wallet på 45 sekunder og ingen fee.
Jeg mistet selv 5500 nok i går jeg sendte BTC til min BTH adresse i Allcoin exhange ved en feiltakelse. Tror de er lost for min del. Jeg sendte EOS til min etherwallet, tok opp til seks timer fra kucoin.