Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

What the hell!? :persevere:

Vær forsiktig @Duogdu :slight_smile:

1 Like

Når vi får Parsec tokens på MyEtherWallet, er det så enkelt at enhver idiot klarer å sette opp en Ledger NanoS og flytte de over der?
Altså jeg mener virkelig grønnskolling på dette her!
Fanden, det er mye surr med krypto, usikker på om jeg gidder å røre med dette mer enn XBT og Parsec…

Nå syns jeg Nano walleten er Super. Smooth og man får Gas (utbytte) ved å eie neo. Hva har etherum. Sånn rundt 15 transaksjoner pr sekund. Nano har 1 mill.

Har selv bestillt Nano S. Og ja dt er lett å rote seg bort, jeg fikk en lærepenge i går. Alltid dobeltcheck

1 Like

Det er fader meg mye tull og vas, dere er mye mer oppegående og tar nok mange ting mye lettere, vokst opp med PC osv…jeg var i trettiåra før jeg begynte å knote, for meg er Mac/PC verktøy, ikke hobby…bortsett fra bruksmessige…

Hvordan får du GAS ved å ha tokens på en cold wallet??

Jeg anser meg selv for å være gjennomsnittlig teknisk OK - men det er MYE å sette seg inn i. F.eks hvordan jeg skulle plassere Limit order på KuCoin i går. Var dritvanskelig. og finne likvide tradingpar og så regne om vekslingskurs fra en krypto til en annen, så til dollar… nei, vet du, det er ganske pes.

Gi meg en side som Nordnet med ALLE kryptoer som finnes og tradingpar mot USD så snakker vi!

3 Likes

Vel du får bare dt. du må oppdtare den på nettet og claime dine gas. Men så lenge du har Neo i din wallet får man Gas.

NEX ?

1 Like

Now you got my attention… let me check that out :slight_smile:

Den er ikke oppe ennå. Men dt blir en desentralisert exhange. bygd på Nano.

Den ICO vil jeg gjerne gå inn med en del.

Hva er det?
Vi skal til fjells, får ikke tid til å sjekke nå, er det noe som er verdt å ha en egen tråd for, eller en Wiki? Det er så sykt mye krypto nå at for meg blir det mest støy, prøver å skumme det meste, og da er det begrensa hva en får med seg…

Neo ?

Nex…

Denne ICO

https://neonexchange.org/

Ok, hva er adressen som du sender fra? Er dette Kucoin 0x1d52D03dbb763A85831c4060495fDFD9188FCD49 ? Eller er det MEW wallet(mottager)?

Hvis det ikke er en transaksjon fra Kucoin så har den heller ikke faktisk skjedd til MEW. Så da vil jo den walleten hos Kucoin ha ETH fremdeles og man kan nok kontakte Kucoin for da har de en bug i sitt system(eventuelt bare at det tar tid) som ikke matcher opp med hva som faktisk skjer på din wallet. Så det bør de enkelt kunne rette opp da blockchain sørger for sannheten ; )

Har sendt dem en mail ja. Den wallet adressen er til min MEW :slight_smile:

1 Like

Jepps, du må jo da bare slå opp Kucoin wallet adresse her: https://etherscan.io. For så å se hva som finnes av utgående transaksjoner.

Hvis det ikke er noen transasksjoner ut til feil adresse(Det er jo den eneste brøleren du kan gjøre) må du nok nesten bare vente og/eller høre med Kucoin om de kan fikse.

1 Like

Her er KuCoin adressen:

(EDIT)

Som du ser står det “no transactions” på den, mens hos KuCoin står det transaction successful.

Lurer på om de svarer…

1 Like

Ja, hos Kucoin betyr nok “successful” bare at de har registrert henvendelsen, men at de ikke faktisk enda har publisert transaksjonen på ETH blockchain. Så det kan være veldig misvisende. Det kan jo skyldes alt fra bugs til tregheter i Kucoins systemer.

Men du har jo ikke noe ETH på den adressen heller? Så da kan du jo ikke sende noe…