Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Kucoin brukte veldig lang tid da jeg overførte ETH i går. Fikk dem først i dag tidlig. De hadde en liten periode der de hadde veldig lagg i systemet, det sto før man overførte. Nok til at jeg droppet å overføre.

1 Like

Det er poenget :slight_smile: Jeg hadde ETH der som jeg sendte til MEW, men de er verken hos KuCoin eller hos MEW. Er de gone?

Var det 0,44 ETH du sendte?

Ja, nå kom de jammen meg på konto :slight_smile: (Tok bare 1 døgn)

Og krypto skal konkurrere med VISA? :rofl:

1 Like

Eth skal egentlig ikke vær valuta erstatning heldigvis.
Prøv vericoin du, maks par minutter :sunglasses:

1 Like

Neo under et minutt :wink:

2 Likes

Til deres forsvar er det vel noe annet når du sender til/fra en wallet på en exchange, etter som exchangen må verifisere hver transaksjon…

1 Like

Ja, men problemet med Ethereum og Bitcoin er at blockchainen ofte er full og derfor blir det problemer. Uansett så har jo bitcoin treg blokktid som blir fort problematisk om en krever flere bekreftelser. 3x 1 minutt vs 3*12,5 blir fort stor forskjell.

Blir vel riktigere å sammenligne med bankoverføring i dette tilfellet. Man kan jo også øke overføringshastigheten ved å betale mer, så om det skulle haste så har man muligheten til å betale for økt hastighet.

Uansett fint at det kom frem :slight_smile:

3 Likes

Nå får jeg mine Coins tilbake mot en Fee for 0.02 Eth. Så Thumbs upp for Allcoin There :heart_eyes::beer::beer::beer:

2 Likes

Sant det!

Kan også legge til at KuCoin ville at transaksjonen skulle verifiseres 6 ganger (!) så det tok vel mer tid enn nødvendig.

De skriver også at om man sender mer enn x antall ETH (tror det var 5?) så måtte de verifisere manuelt. Så konklusjonen er ikke send ETH i store mengder til og fra KuCoin.

På Kraken må transaksjonen verifiseres 30 ganger, men tok meg ikke mer enn rundt 15-20 min og få overført 2,5 ETH til MEW. Er også avgiftsfritt å trade på Kraken ut 2018, i tillegg til at den er blitt vanvittig mye raskere og mer stabil siden de kjørte en stor oppdatering som tok et par døgn forrige uke. Har ingen problemer med å anbefale den igjen, var litt verre når man fikk feilmelding 2 av 3 ganger man prøvde å legge inn en ordre.

Trader i EUR da, skjønner at du ikke ville det?

2 Likes

Ut 2018 hadde nok blitt litt dyrt for dem, gjelder bare resten av januar.

1 Like

Haha. Leste på nytt nå. Syntes det virka for godt til å være sant. Avgiftene på trading er i hvert fall ikke veldig høye de heller. Men er jo selvfølgelig ikke like heftig som gratis trading ut året.

Har merket en får litt bedre pris i USD men desverre har jeg tilgode å finne en Fiat gateway som tilbyr USD for oss i Europa. Dollaren har jo falt fra ca. 8.15 til 7.84 (i går), bare i år.

1 Like
2 Likes

Dette er et problem med KuCoin. Har ingenting å gjøre med ETH.

2 Likes

Og nå angrer du daglig? :persevere:
Jaja du tjente godt hvertfall, jeg bare tenkte på å kjøpe noe i fjor i mars-juni ish…

Kjøpte tilbake for nesten hele beløpet på rundt €300. Har funnet ut at jeg garantert hadde realisert mesteparten lenge før beholdningen hadde vært verdt 500k. Så greit at jeg i etterpåklokskapens tegn hadde tjent mye på å sitte helt stille i noen år som var den opprinnelige planen, men har fortsatt tjent nesten 200k på Ethereum, noe jeg ser på som ok avkastning på halvannet år :slight_smile:

9 Likes