Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Podcast som forklarer hva blockchain er, hva som er forskjell på ETH og BTC spesielt mtp verdier og videre utvikling vekst.

Hvilke Ethereum wallets anbefales?

1 Like

Til hvilket bruk?

Ethereum - Welcome Newcomers; ICO Due Diligence; Anti-ETH FUD; Ethereum “Killers”

1 Like

Mine coins, putte dem i wallet for å så flytte dem til salg.

Ved større beløp vil jeg anbefale denne:

Hvor stort beløp snakker vi egentlig? Hvis man har mer en 10-20k investert?

Noe slikt. Hardware wallet er også et must på Windows siden det er en platform full av sikkerhetshull. Har du under 10000 NOK vil jeg anbefale Coinomi eller Jaxx på mobil.

https://www.genesis-mining.com/. Hva er greia? Hvorfor leier dem ut datakraft om de kan tjene mer på å mine selv?

Noen som har erfaring?

For 2799$ får du 100 Mh/s i to år. Tipper de får mer enn det ut av 2799$ så store som de er. I tillegg beholder de jo utstyret for alltid. Det er win-win så lenge mining holder seg lønnsomt og kunden ikke gidder å lage egen rigg.
Hørte et sted at de kan avslutte kontrakten om mining slutter å være lønnsomt uten at du får tilbake pengene, men har ikke sjekket ut det videre.

Leste litt om det igår, uten å dra en lang avhandling så vil det skjeldent om aldri lønne seg.

Har mye å si hvor prisen går og. Hittil har det vært mer lønnsomt å bare kjøpe og holde i stedet.

http://www.coindesk.com/united-nations-sends-aid-to-10000-syrian-refugees-using-ethereum-blockchain/

1 Like

Hvor har dere lommebok hen?

Kjøper dere hardware lommebok? Hvor isåfall? Finnes det noen norske selskaper som selger de?

Tenker å kjøpe eth for 20k. Trenger jeg virkelig en hardware lommebok for disse små penger?

Tror jaggu jeg må putte noen penger i AMD, intel og nvidia på sikt

Skal til å lage en rigg her selv nå og i den anledning så har jeg et lite spm…Har hastigheten på internett mye å si for miningen?

nope, ingenting så lenge du har bredbånd

Hva mener du? Hastighet har ikke noe å si, men vil eksempelvis mobilt bredbånd ha noe å si?

Med mindre du kjører modem fra 1998 går det fint. Du henter kun ned pakker som du kverner før du laster dem opp igen.

1 Like