Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Kjøpte Etherum nå da jeg fikk 20% rabatt :slight_smile:

1 Like

Skal du sitte litt? Kan være den bouncer på $700 og lager dobbelbunn, men ryker denne er det langt ned til neste støttenivå.

Blir nok en kortere trade, men kjøpte bare for 50% nå. Har mer inne på 55 xbt

Prøver å joine deg på den. Men lagt meg lavere - rundt 560 euro… :slight_smile:

26

Måtte trekke ordren. Vi er 5 euro fra men ikke så kjekt når man faktisk er i ferd med å bli filled :smile: Hvis nivået ryker i euro-chartet mitt kan den falle 100-150 euro til desverre :blush:

Tror 450EUR burde være en “trygg” inngang om man ikke tenker å trade intenst de neste dagene. Mulig vi skal noe lavere, men greit å få fylt ordren, og ikke alltid så lurt å satse på at dette skjer helt nede på bunnen.

Doblet på 55 xbt og ligger nå i null.

X fingers

Vi har vel nå opplevd den største nedgangen i krypto som har vært siden det startet. Så jeg tenker nå mest at nå snur det snart. Alle som har kjøpt i år har betalt veldig mye mer og omsetningen er på hundrevis av millioner dollar per dag. Tror ikke på en dobling og at ting skal snu for godt nødvendigvis, men at vi kan få en rekyl på 10-15% er sannsynlig. etter en slik massiv nedgang. Har sittet utenfor siden jeg solgte med 103% avkastning på 94,40.

Rt. 58.20

1 Like

Synes det ser vanskelig ut å få noen rekyl uten å være betydelig oversolgt, noe vi egentlig ikke er. Vi hadde nettop en rekyl fra 705$ til 760$ (~+8%), og vi har gjort mange flere slike bounces på veien nedover, som holder RSI i sjakk. Ganske overbevist om at BTC sakte men sikkert bryter 7000$, og at den skal ned og teste området rundt 5500$. På nåværende tidspunkt tror jeg faktisk den kortsiktige oppsiden i krypto er mindre enn nedsiden, og venter litt med inngang.

1 Like

Lurer på hva RSI fortalte om fremtidig kurs da den dro fra 200 til 20 000, nærmest uten pause. I den langsiktige trenden er vi nå på linja oppover. Tror fort det kan bety mer enn RSI :grinning:

Men nå kjøper jeg etherum og ikke bitcoin. Bitcoins 2.0.

Er vel en sannhet med modifikasjoner at BTC dro fra 200 til 20k @Morti :slight_smile:

Er forøvrig enig med @choo og avventer her. €450 target er ca. der jeg har kjøp. Om den går til 400-350-300 da er ikke så farlig da jeg anser r/r som god på dette nivået.

Akkurat nå er det litt stillingskrig om den klarer å komme seg over €600 igjen, eller ned og teste 565 igjen. RT €570.

Helt enig i at Ethereum er sterkere fundamentalt, men kursen følger Bitcoin tett, enten man liker det eller ikke. RSI bruker jeg om det kortsiktige bildet, og har samme formening som deg om at løpet ikke er kjørt for kryptovaluta. Allikevel tror jeg man må akseptere at en dyp korreksjon måtte komme, disse har vi også hatt flere av i Bitcoin mellom 200 og 20 000. Om du investerer langsiktig og ikke ønsker å trade, er det sikkert ikke helt katastrofalt å gå inn nå, men jeg liker å spare meg for noe av nedgangen, selv om det krever sitt av nattesøvn og kaffe.

2 Likes

Bare husker jeg kjøpte etter anbefaling av @Jadda på $380 og da hadde den steget mye allerede. Og etter det var kursen høyere hver gang jeg sjekket frem til den krakket :slight_smile: Nå er kursen ned over 50% og januar er ferdig. I mellomtiden har enda flere produkter blitt lansert på børsen og jeg tipper større investorer tar plass nå for å få med seg oppgangen de gikk glipp av før disse produktene ble lansert. Sjekk institutional investors. De kjøper seg nok inn nå. Tror ikke det er ola dunk som kjøper alle etherne på vei nedover nå…

Stock%20lifecycle

2 Likes

Tror nok ikke de større investorene forhaster seg riktig enda, husk at mange av dem har spådd BTC til 2000$ osv. Tror nok ikke vi skal helt ned dit, men de trår nok ganske forsiktig om de har tenkt seg inn.

Det ville jeg også sagt hvis jeg ville ha tak i 5% av markedet :slight_smile: Samtidig ville jeg bestilt mange negative saker i MSM…

1 Like

Der røk i allefall Euro 565 og reaksjonen lot ikke vente på seg…

46

Jeg kan bare kjøpe og selge mens børsen er åpen så jeg tenker ikke over hva kursen er på kveldstid. Men snart snur det :grinning:

1 Like

Ah, du har kjøpt XBT. Trodde du kjøpte ekte vare :slight_smile:

Fy f… !

2 Likes