Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Tror ikke du trenger å løpe så langt… :slight_smile:

image

Deilig å sjekke Gdax og innse det var riktig å selge :sweat_smile:

image

1 Like

Ja, samme her. Er du inne igjen/ser etter ingang, eller avventer du litt til?

Prøver å finne ny inngang men blir ikke helt klok på chartet. Får mixed signals. Virker som det er litt tautrekking også om man skal dømme etter ordreboken. Kommer til å avvente nå, ikke gjøre noe dumt. Om den stikker så kommer det flere muligheter. Det er mitt motto for 2018. #NFI - Never Fomo In.

Dette er det jeg ser på:

  • Vi ligger på 0.618 retracement. Vi klarer ikke bryte helt gjennom motstand her.
  • Vi bouncet på 0.786 retracement, så muligens vi skal ned og teste dette nivået igjen.
  • 21 dagers har krysset 50 dagers. ned - det er negativt og det som bekymrer meg mest.
  • 100 dagers tok i mot sist, bør klare en bounce til, men ville kjørt litt thight SL her.

1 Like

Skal vi litt videre opp nå? Jeg satte et lodd på det i allefall.

Vi er litt range-bound synes jeg. Kommer til å avvente. Kjøper heller break-outs enn konsolidering. Det er en massiv sell-wall på €700 så mulig du får inn 10-20 euro opp nå, men jeg tror ikke den bryter opp. Har jo lært noe av @babyrage sin strategi :smile:

1 Like

Tenker jeg selger med ut rett før €700(om den skulle gå dit), hvilket blir 6% opp på traden, så avventer jeg og ser om vi bryter €700, for så å kjøpe meg inn igjen.

1 Like

Høres ut som en grei plan. Som sagt, jeg ønsker litt mer % på r/r siden jeg kjører all inn i tradene.
Merker også at volumet er betraktelig mye lavere i dag enn i går. Folk tatt tidlig helg?

Volumet har vel egentlig hatt en vane med å falle litt tilbake etter dager med store volum. Likevell er det nok mange som sitter på sidelinjen og følger tett med.

Noen sa - tror det var Oivran - at han legger inn kjøpsordre over store massive salgsvegger. Da er han sikker på at salgsveggen er borte før han får kjøpt, og får med seg en gevinst. Synes det hørtes ganske smart ut! Det “eneste” man risikerer er da at man må vente lenger på å få kjøpt (og så får man ikke med seg oppgangen før salgsveggen).

Er du inne enda? Så ikke denne bevegelsen komme, har ikke fått fulgt med mye i dag.

Ja. Solgte meg ikke ut ettersom volumet begynte å ta seg opp. Har ingen target price helt enda, ser ann utviklingen i løpet av kvelden. Hva med deg?

Ser det litt an. Ser glidende snittene jeg har sett på begynner å snu også, og det ser positivt ut. Brutt noen motstandsnivåer på vei opp nå. Skal se om jeg får den under €700 igjen eller så slenger jeg meg på om volumet er overbevisende over €720 :slight_smile:

57

1 Like

Hvor mye penger legger dere i hver trade?

Se lenger opp i tråden :wink:

Sakset fra: https://www.flippening.watch

3 Likes

Så litt bedre r/r i Litecoin så tok den inn på 128.75. So far so good (+€400 profitos :smile: )

1 Like

Edit: skull ta profitt men tenkte spise frokost først. Kom tilbake og 400 var blitt 40. Haha, snooze u loose!

ETH/USD

Jeg var litt i samme båt. Vurderte sterk å ta profitt rundt €740, men var for veig.