Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Klarer ikke å se hvordan vi skal rett opp nå uten å teste $700 en gang til og bekrefte støtte altså.

Fem-bølge-mønsteret
I sin mest grunnleggende form uttrykker Elliotts bølgeteori at all markedsaktivitet følger en repeterende rytme på fem bølger i retningene til hovedtrenden etterfulgt av tre korrigerende bølger (en “5-3”-bevegelse).

Fremoverbølgene betegnes som 1-2-3-4-5 og retrettbølgene betegnes a-b-c. I fasen med fremoverbølgene er bølgene 1, 3 og 5 “impulsbølger” og beveger seg i retning med trenden, mens bølgene 2 og 4 kalles “korrigerende bølger”. Etter at de fem bølgene fremover er fullført, begynner en trebølgers korreksjon betegnet a-b-c. I korreksjonsbølgefasen beveger bølgene “a” og “c” seg i retning av retretten, mens bølgen “b” har motsatt retning.

Dette betinger jo selvfølgelig at dette er en slik korreksjon.

2 Likes
2 Likes

Dette er ganske big! Sikkert mer for LTC enn btc da :joy:

Klarer ikke å se hvordan vi skal rett opp nå uten å teste $700 en gang til og bekrefte støtte altså.

RT $785 - har ikke sjekket chartet, følger bare med på LTC nå, men vil tro det vil bli muligheter lavere ila. dagen om dette fortsetter. LTC er i allefall oversolgt i timeschartet så regner med ETH og BTC også er / nærmer seg det?

Den feilet på break out, volumet uteblir.
Mulig å se etter en dobbel bunn?

1 Like

Du tror ikke vi heller skal opp å teste taket i trenden en gang til først?

1 Like

ikke umulig, lavt volum nå så kan svinge litt.

Når komplett skal ha 14 000 kroner eks. mva for sin Basic Miner betyr dette at du må grave dag og natt i 500 døgn, eller halvannet år, før du kan ta ut din første krone i overskudd. Og det er før vi begynner å snakke om transaksjonsavgifter, uttaksavgifter, skatt på fortjeneste og det faktum at du neppe vil klare å holde riggen din i drift 24/7.

:joy:

2 Likes

Sykt teit det der. Det går kraftig utover oss som bare vil ha et GTX1080 Ti til vanlig gaming. Mining av BTC/Ethereum er IKKE lønnsomt i det lange løp - og hvertfall ikke med den riggen Komplett tilbyr!

Hm, var litt kjedelig med LTC / EUR. Fisker ny inngang i ETH. Stor ICO kommer til uken, tipper kursen kommer til å gå en del på det om flere som meg trenger flere ETH.

Jeg ser også etter en ny inngang. Noen tanker om hvor du ser for deg å gå inn?

Credits 15.feb tenkte du på?

Yessir :slight_smile:

@Scheidar - legger meg ganske lavt i boken. 620-630. Tror nok ikke vi skal så lavt men du får av og til sånne crazy sell-offs og stop loss raids så gambler på å være heldig. Hvis jeg ikke får ila. dagen kjøper jeg bare til market price :wink:

Folk ser HS`er over alt innen crypto fortiden, her har du ett alternativ.

Samme her, har sett på ETH en stund nå men er litt usikker om tiden for inngang er nå

Gikk inn på €712 - missa break-outen (lå hele tiden noen øre for lavt) men så volumet tok seg opp så slang meg på. So far, so good!

1 Like

Gikk inn på 702, noen få Euro over hvor jeg gikk ut.

1 Like

Ute igjen på 724… :smile: