Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Exit - Serie på NRK

Fikk sett første episode til morgenkaffen. Syk historie fra finansmiljøet i Oslo :slight_smile: Alle episoder ute på nrk.no/tv

4 Likes

Hæ? Er ALLE episodene sluppet? Er ikke det ulikt NRK? Blir binging i helgen da :smile:

Ja, alle er ute.

1 Like

Veldig bra serie med gode skuespillere som spiller ufordragelig. Finansmiljøet blir ikke vist fra sin beste side her hvert fall :smile:

Var perfekt for ein fyllesjuk søndag.

Allerede sett den, et must see!

Trodde det kom til å bli klisjefylt, men ble positivt overrasket. Morsomt, smart og tankevekkende. Imponerende godt skuespill også ja!

2 Likes

Jeg må innrømme at Serien var rimelig frisk til å være NRK. Ikke ofte man får servert en erigert penis i første episode av ny serie.

4 Likes

Jeg kan gi deg noen tips om du vil se flere?

3 Likes

Definitivt det beste på NRK på ei lang tid.

1 Like

Bør vi ikke merge denne tråden med serieprat-tråden? :upside_down_face:

Noen tør driste seg på å tippe hvem de 4 ulike karakterene bygger på? :stuck_out_tongue:

En av de virker ganske obvious… De 3 andre er vel småfisker i forhold… Kan være så mange. Serien er nok sterkt overdrevet. Bygd på noe sant, og så pumpet x10 for å fenge.

2 Likes

Har ikke rukket å kikke enda. Hvem er obvious?

Synes egentlig ikke det virket særlig overdrevent eller ekstremt? Men, hehe, det miljøet er ikke stort i Norge så de fleste der vet helt sikkert hvem de forskjellige elementene i karakterene er hentet i fra :laughing:

Diskuterte dette senest på fredag med noen som «var / er» en del av miljøet, og det er visstnok alt annet enn overdrevet :sweat_smile:

3 Likes

Det er jo mildt sagt tragisk. Mistenker at det til tider, er litt vel mye cola i nesen på enkelte her inne også.

1 Like

Sett de to første episodene nå og må si jeg er meget positivt overrasket. Forventet litt dårlig dialog og klisjefylte scener fra finansmiljøet men fikk istedet friske portretter med en god dose humor.

Det beste av alt; dette må være en av de mest politisk ukorrekte seriene jeg har sett på lenge.
Hadde aldri trodd det skulle være så mye humor i akkurat det, men det er nok måten det er gjort på som gjør det morsomt. Enkle scener som den med han fyren som selger hummer, eller når de spiser middag med svigermor. Priceless. Gleder meg til fortsettelsen :smile:

5 Likes

Akkuratt sett ferdig Exit, sprekt av NRK.

2 Likes

Kul 1st episode. Sjelden med erigert panis i NRK :joy:

…»eller om du bare var sugen på kukk…» :joy::joy: episk!! Dra den til svigermor neste gang hu er ufin :sweat_smile:

2 Likes