Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Du mener F5 spamming i trådene som oppdateres live?:rofl:

Ja, så please ikke gjør det :sweat_smile:

2 Likes

Løsningen din er at serverene returnerer STFU tilbake til de som trykker F5? :smiley:

1 Like

Flere som har problemer med når man går inn på en tråd så er den heelt nederst i tråden , altså nedenfor reklame og skriverier … og det går ikke trykke seg ut av tråden med mindre man scroller den opp til trådens første kommentar. først da kommer TekInvestor (til startside ) frem.
når d skjer så kommer heler ikke aksjekurs frem ser jeg …
skjer ofte.

1 Like

Jeg har også sett det et par ganger de siste dagene, irriterende.

2 Likes

De bør vel ikke være Kutyme at en diskurs som inneholder informasjon er tilgjengelig for insidere flyttes over til insider delen. Denne informasjonen er tilgjengelig fra mange hold, dette er en veldig dårlig måte å “incentivize” brukere til å trekke over til “innsiden”.

Jeg har svart på dette i tråden :slightly_smiling_face:

Når jeg går innpå tråder med nye innlegg så åpnes tråden av og til helt nederst, på anbefalte tråder, i stedet for der siste uleste innlegg er.

Edit: Fra IPhone. Ikke sjekket fra edb-maskin

Edit2: Ser at Chrysler300C har nevnt det samme

2 Likes

Samme her. Begynte for en liten stund siden, håper det går tilbake til sånn det var :slight_smile:

Överdrivet många trådar Intervacc ?
Tänkt tanken att det kan vara smart ha mod granskning innan ny tråd släpps? Väldigt enkelt idag.

1 Like

1 Like

Hvorfor er noen profiler skjult?

image

Brukeren har valgt det i innstillinger :slightly_smiling_face:

Ok
Denne her?

image

1 Like

Er det noe galt med dagens aksjonærliste i Pho, det kan da umulig stemme at det holder med skarve 17k for å komme på topp-50, eller gårdagens liste med 0 på plass 49 og 50:

Jeg vet hva det kommer av, det er sånn at vi nå slår sammen de investorene med samme firmanavn (danske bank f.eks). Det resulterer i at vi får færre enn 50 på listen, f.eks 48. Så sper systemet på med flere investorer fra en ny datakilde som kommer snart (mer info snart)… skal bli litt mindre forvirrende når det nye greiene snart ser dagens lys :slightly_smiling_face: #trangfødsel

1 Like

Hvilke grunner har forumsdeltakere for å skjule sin aktivitet?

Fordi det finnes mange gale stalkers der ute

Hei @pdx , jeg vet ikke om du fortsatt har det i backloggen, men android-versjonen sliter fortsatt med at den går i svart om appen ikke er blitt brukt på en stund. Eneste måten å fikse det på er å starte appen på nytt.

Det er fortsatt i backloggen, men har vært vanskelig å debugge dessverre :confused: Det samme skjer innimellom på iOS versjonen, så jeg tipper det har noe med forumet å gjøre, og ikke nødvendigvis appen. Beklager!

1 Like