Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Filmtips 🍿

Nah. Du mÄ bare ha riktig slagside politisk, sÄ kan du vitse om det meste.

SĂ„nn avskyelig kulturell appropriasjon og rasisme som dette tror jeg de fleste er glad vi slipper.

Mange Är siden jeg sÄ Hot Shots, lurer pÄ om den er morsom i dag, kanskje verdt Ä sjekke ut :slight_smile:

Office Space er jo ein gammel slager. Den sÄg eg nylig igjen og lo denne gangen ogsÄ.
Office Space

3 Likes

Ja takker! Den er bra. Ikke sÄ lenge siden jeg sÄ den dessverre. Men den er helt klart en sÄnn type film jeg ser etter.

Min absolutte favorittfilm:)

Kan anbefales pÄ det varmeste for de som liker god humor, historie og uforutsigbarhet!

2 Likes

“Filmen ble avsluttet med 8 minutter stĂ„ende applaus”
denne mĂ„ vi bare se :clap::smirk:

7 Likes

Blir digg nÄr den kommer til leie hjemmefra med skikkelig bilde. Kinoen lokalt har et bilde langt under pari.

Heftig! Var redd det skulle bli en dÄrlig filmatisering
!

PrÞver Ä unngÄ sÄ mange anmeldelser og meninger som mulig fÞr en slik film. Liker Ä vite minst mulig. Billetter er allerede kjÞpt :+1:

1 Like

Vet ikke om denne er nevnt fþr. MÅ sees!

13 Likes

Nok en komet :comet: Film stapp pakket med kjendiser
:thinking:"skeptisk"

2 Likes

Di caprio er litt som tom hanks, ingen dÄrlige filmer :crossed_fingers:

2 Likes

Joo,dicaprio drar kvaliteten pÄ filmene opp
.men hva er greia med sÄ mange kjendiser
er dette en SNL-film?:smirk:

The beach (med Dicaprio) var vel ikke akkurat en hþydare
:rofl:

2 Likes

Cast Away orket jeg bare ikke se, fy faen det var kjedelige greier :stuck_out_tongue:

2 Likes

The Beach er bra en stund ut i filmen, godstemning, og behagelig soundtrack nÄr man ligger i sola og slapper av med Þya lukket.

1 Like

Dune folkens. Dune! Ingen spoilers under

Jeg sÄ den igÄr, og jeg elsket den.
Visuelt nydelig, og fantastisk musikk. Fortalt i et rolig nok tempo uten at det blir kjedelig.

Du vet du har sett en bra film nÄr filmen varer i 2t 35m, og du har ikke kjedet deg et sekund, og skulle Þnske at det varte dobbelt sÄ lenge.

Relativt tro mot boka var den ogsÄ, selv om de har tatt noen mindre kunstneriske friheter.

12 Likes

En Klassiker gjenoppstÄr!:relieved::popcorn:

3 Likes

SÄ den i gÄr, jeg syntes den var bra, ikke rart da jeg elsker star wars. Har ellers ikke noe forhold til bÞkene. Bra oppbygging til hva som skjer videre!? , liker filmer som ikke forhaster seg spesielt nÄr jeg tror det er riktig ifht hva som kommer :slightly_smiling_face:

Positivt overrasket over denne, jeg tok den opp pÄ NRK. Anbefales, godt over snittet av norske komedier :grin:

2 Likes

1 Like