Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Filmtips 🍿

Hmmm…

"Bakgrunnen for tiltalen er hans virksomhet som en av landets skarpeste kritikere av det autoritære regimet til president Paul Kagame.

Han fremførte kritikken i årevis fra utlandet, men ble brått kjent da han i fjor dukket opp i Rwanda, med håndjern og kledd i fangedrakt. Familien hans sier at han ble kidnappet av rwandiske myndigheter."

2 Likes

Familien hans hevder at han er uskyldig, og at han er politisk fange. De sier han ble bortført av regimet da et fly han trodde var på vei til Burundi, landet i Rwanda.

Er ikke så greit nei!

1 Like

Blir gøy å se “Avatar” og en ny Indiana Jones film igjen,-…men ble ikke Johnny Depp tatt av filmen " Fantastic Beasts"?

1 Like
1 Like

Gammel skrekkfilm ! :scream: :sweat_smile:

1 Like

Slettes ikke dårlig. Kjøper ikke alt, men godkjent+.

The Forgotten Battle @ Netflix - husk å sette lyd til nederlandsk.

en annen god film søker tittel…om 6/7 menn som i slutten av en film ender opp i en forlatt bunker,med en defekt stridsvogn der kun kanonen har noen skudd igjen for å kjempe en siste gang mot en hær i ørkenen i Afrika i ww2(?)…husker altså ikke hva denne filmen het,-men husker sånn at det var minst en veldig kjent skuespiller med…denne filmen mener jeg er hvertfall 20 år gammel :sweat_smile:

obs!ikke Kelly`s Heroes…

1 Like

Morsomt! Jeg har nemlig lett etter den samme filmen tidligere. Her er den mener jeg:

2 Likes

hahaa! Takker!

Der mener jeg at vi har filmen jeg har brukt x-anntall år å prøve å finne :laughing:

hint<: det florerer av krigsfilmer :rofl: :man_shrugging:

1 Like

blir morsomt å høre en britisk :uk: Batman :bat: denne gangen :sweat_smile:

Filmen Dark Waters på Netflix er en viktig film som alle bør se, 7.6 på ImDb.

Høyaktuelle tema.

2 Likes

Knives out! Underholdende og morsom :sunglasses:

6 Likes

En annerledes katastrofefilm. Liker man satire er denne å anbefale. Tilgjengelig på Netflix

11 Likes

Dokumentar om en fantastisk redningsoperasjon. Skikkelig feelgood, anbefales! Kan streames på Disney+

1 Like

Ikke se siste Matrix. Just dont

10 Likes

Jeg tror jeg må se den. Den første Matrix filmen på kino er en opplevelse jeg aldri vil ha igjen, så det sitter veldig hardt inne å ikke se Matrix : |

2 Likes

Las her om dagen at Keanu anbefalte å se filmen minst 3 ganger! :man_shrugging: kjem vel til å se den på kino uansett :grin:

1 Like

Knall god Film :smiley: :+1:
image

11 Likes

News of the World og All the money in the world på Netflix er bedre enn forventet.

7,5 av 10 på begge, med topp skuespillere og produksjon. Likte godt :slightly_smiling_face:

1 Like

Hvem streamer Nobody?

Glem det, ser de har den på Viaplay

1 Like