Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Filmtips 🍿

Truecrime på HBO, følger 3 kriminelle i nesten 30 år. Kan anbefales. Ikke veldig lystig dog.

Nominer beste krigsfilm

Black Hawk Down.

7 Likes

Band of brothers

8 Likes
2 Likes

image

Saving private Ryan, kunne også vært en meme med tekst “me vs trading algos” :crazy_face:

9 Likes

Filmet i Ukraina med 16000 sovjetiske soldater. Kanskje ikke den beste, men en veldig interessant film siden den er rimelig nøyaktig historisk. Synes sammendraget over gjorde filmen ekstra interessant å se på.

1 Like

En helt grei film, men hadde virkelig forventet noe utrolig etter hypen.

1 Like

Liker de gamle, 1. Full metal jacket, 2. Deer hunter, 3. apocalypse now og 4. Platoon.

5 Likes

Deer hunter så jeg igjen nå - en veldig bra film!

Ellers er pianisten ganske sterk

4 Likes

Pianisten så jeg faktisk en uke siden, meget bra. The Hurt Locker er god film, ellers likte jeg Rescue Dawn, basert på sann historie, med Christian Bale som er mer handling under Vietnam krigen enn krigsfilm. En skuespiller som gjør alt for rollene sine. Det er mange flere, Letters from Iwo Jima er meget bra

1 Like

The Thin Red Line er også meget bra når vi snakker om krigsfilmer (virkelig en anti-krigs film!)

5 Likes

Green street hooligans

Lenge siden jeg så denne selv, men var fantastisk bra film synes jeg. Trenger overhodet ikke være interessert i fotball for å se denne.

Ellers så har man denne her:
Layer cake

2 Likes

Bruce Willis er blitt syk… :face_with_hand_over_mouth:

Er det tecnoviking som har fått sin første filmrolle :man_shrugging::joy:

4 Likes

Interessant at den originale teknoviking-snutten også har fått aldersrestriksjoner :sweat_smile:

Boondock Saints

En gammel klassiker :grin:

8 Likes

Veldig fin og rørende.

7 Likes

Jimmy Saville dokumentaren på Netflix var jo ganske syk.