Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Filmtips 🍿

Denne krigsfilmen er en av de bedre jeg har sett.

3 Likes

“Nicky” is back
.

The batman var veldig bra:

2 Likes
2 Likes

Legendarisk
 :sweat_smile:

1 Like

Begynte Ä se pÄ Bad Banks pÄ HBO, handler om en investement bank i Tyskland .
Virker ok etter 2 episoder.

1 Like

Anbefales! Bare synd de stoppet etter to sesonger

2 Likes

RIP Ray Liotta. Takk for kule filmer :sunglasses:

" As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster."

5 Likes

En film jeg har elsket siden jeg fikk se den som alt for ung, jurrasic park mÄtte jeg vente med, men mafiafilmer var 0 stress!

4 Likes

Samme her
var nok litt for ung, men shit sÄ kul de var (og er). SÄ den igjen for ikke sÄ lenge siden og fÞler den var like konge. HÞres sikkert for gammel ut nÄ, men savner good old school mafiafilmer, ikke dagens superhelt og CGI opplegg

10 Likes

Everything Everywhere All At Once | Official Trailer HD | A24 - YouTube
SÄ den pÄ kino i gÄr. Har fÄtt terningkast 6, og det synes jeg den fortjener. Den var helt sinnsyk, og skaperne har nok gÄtt pÄ en del syre nÄr de laget denne :rofl:.
Anbefales, og kanskje helst pÄ kino ja.

Edit: SÄ Top gun Maverick ogsÄ. Vil si den nesten var bedre enn forgjengeren, sÄ den anbefales ogsÄ.

7 Likes

Top gun originalen er sÄ bra, tror ikke man kan gjÞre bedre i dag

Vel, jeg sa nesten ;). Men du fÄr se den fÞr du er helt sikker :laughing:

1 Like

Anbefales! PĂ„ Netflix

4 Likes

Critical drinker er positiv til top gun

Kresen og kvalitetsbevisst type.

2 Likes

Anbefaler denne! Vet ikke hvorfor, men den gjorde meg glad. “Gamlinger” som er lekne, driftige, sosiale og vitale. Og har et tett bĂ„nd til hundene sine (men det er ikke en film bare om hunder)

3 Likes

Ser den pÄ HBO Max

1 Like

Har tenkt Ä fÄ sett The Northman, synes den virker kul. Om ikke opplÞftende

MÄ ogsÄ se igjen Das Boot. Om ikke annet for musikken. Litt begrenset med sympati for gjengen. Familien pÄ farssiden har vÊrt sjÞfolk langt tilbake og farfar var styrmann pÄ et tankskip som skulle til murmansk med flybensin. De ble torpedert, men kom seg i livbÄt og overlevde. Han reklamerte etter krigen for en produsent av livbÄter.

2 Likes

Jeg fatter ikke annet enn at dette mÄ vÊre en fantastisk film.

8 Likes

har ikke viduet Äpent,men fikk alikevel gÄshud :sweat_smile:da mÄ jo dette vÊre bra greier,


1 Like