Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Fingerprint Cards (FING) 🖐

Breakout?

2 Likes

Historiskt sett er andre halvÄr meget sterkt. Kan Äpne opp for gode trade muligheter.

2 Likes

Stemmer bra med hva innsidere har gjort og hva selskapet har meldt. Aksjen gap-et ned fra 50 til 40. Burde gÄ kjapt opp de samme 25 prosentene.

1 Like

Har fÄtt 30% sÄ langt, men ser jo ut pÄ chartet ditt som at det kan bli mer!

1 Like

Jeg tror dette kan bli en Kitron, hvis de gjÞr ting riktig. Dvs, 200%+ er fint mulig fra innside kjÞpene pÄ 30 - 32 kr. Med 6 forskjellige innsidekjÞpere har de ansatte troen pÄ selskapet.

Har sagt det fĂžr, men det var et likt mĂžnster i koa og kit fĂžr de gikk 300%+


 vet ikke om vi bryter opp eller ned fÞrst nÄ, jeg tenker pÄ ett par Ärs sikt.

3 Likes

Bra for Fingerprint sÄ lenge det ikke er de som er leverandÞren av under-skjermen-fingeravtrykkssensor. :slight_smile:

Jeg solgte meg ut nÄ. Har vÊrt et par nyheter i dag om feil i kommunikasjon til media feks:

Ingenting jeg blir veldig redd for, men aksjen har jo steget 30% siste tiden. Tenker det er greit Ä sikre lit gevinst. Dessverre solgte jeg halvparten da kursen var pÄ 30.

3 Likes

Solgte 30% nÄ, tror vi bryter ned, sÄ har jeg litt handlingsrom.

2 Likes

Tror du den bryter ned og inn i trendkanalen igjen? jeg tenker at sÄ lenge den ligger over der sÄ er det positivt

1 Like

TA fra placera

http://www.bilddump.se/bilder/20170809212908-90.230.234.54.png

https://www.avanza.se/placera/forum/trad.8.2829426.html

3 Likes

SpÞrsmÄlet er om det er litt for tidlig Ä bryte videre opp, dvs at de mÄ komme med bra guiding eller tall fÞr ferden oppover kan fortsette. Hvis det stemmer er sannsynligheten for et brudd ned tilstede.

Har det ikke blitt sagt at fing er Sveriges Funcom? Dvs at den blir trader ihjel?

Kan jo ikke helt sammenlignes nÄ som fingerprint har vokst opp og tross alt har omsetning pÄ flere milliarder

3 Likes

Ser ut som aksjen fortsatt kan trades i hjel. Den er ihvertfall pÄ vei tilbake til trendkanalen.

2 Likes

Den falt igjennom halslinjen fra den analysen, den falt igjennom toppen av den fallende trenden du tegnet opp og falt vel igjennom motstanden pÄ 38,22 ogsÄ. Jeg tror det vil vÊre litt stÞtte ved ca 34-35 kr ogsÄ, men er vel ikke noe skikkelig stÞtte fÞr 28 - 30 kr.

Har ikke kjÞpt igjen de aksjene jeg solgte pÄ 39-tallet, og satser vel pÄ at den skal dippe en gang til fÞr den gÄr oppover igjen, sÄ jeg fÄr kjÞpt de tilbake. SpÞrsmÄlet blir nÄr jeg skal kjÞpe tilbake. Jeg pleier Ä vÊre for grÄdig. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Det stemmer, jeg vil nÄ gjerne se at SMA50 og SMA 100 holder stand sÄ kan vi etablere en ny stigende trend.

2 Likes

Spennende case. Snuser pÄ denne om den faller til omkring 30.

1 Like

Ser ut som motstanden pÄ 38-ish holdt unna og at det ble en rekyl nedover:


Det er en trading range mellom 35 - 38, men jeg vet ikke hvor sterk den er teknisk. Hvis den brytes, sÄ er det lite stÞtte fÞr 28-32 kr.

1 Like


 og der sÄ vi 35-tallet. SpÞrsmÄlet er om den snur opp nÄ, eller dundrer videre ned. Jeg tror egentlig det blir ned. Burde ha solgt mer enn 20-30%. :stuck_out_tongue:

Jeg tipper den snur opp her fra SMA 50

1 Like

HÄper du har rett. Jeg satset pÄ det da jeg kjÞpte meg inn igjen i Fingerprint i gÄr ettermiddag :slight_smile:

1 Like