Jeg fikk ogsÄ overfÞrt inn pÄ minutter i dag.
Jeg fikk ikke det i dag, venter fortsatt
Vi fikser og skrur om pÄ systemet hele tiden, og det du opplevde nÄ er en liten del av et helt nytt system som vil hjelpe oss gjÞre innskudd raskere.
Systemet er enda ny, men den blir smartere for hver dag som gÄr!
Veksle om til XRP og sendâŠmikroskopisk gebyr blir det og iforhold til Ă„ sende BTC.
Snakker om MiraiEx. En kan heller ikke veksle om krypto pÄ denne platformen heller.
Bruker xlm/eos til dette som du nevner. Xlm har raskere transaksjonstid enn xrp i tillegg
SelvfĂžlgelig kan man veksle pĂ„ MiraiExâŠ
Man selger f.eks BTC til NOK. SĂ„ kjĂžper man XRP for NOK.
SÄ sender man XRP dit man vil, og gjÞr hva man vil med dem pÄ den nye bÞrsen eller annet.
MiraiEx stĂžtter ikke XLM eller EOS.
Da gÄr man plutsellig gjennom 2+ prosesser med transaksjonsgebyr/fees som egnes bare for store summer. Jeg snakker om minimalistiske belÞp.
Jeg bruker coinbase for eos og xlm. De har 0% konverteringsrate mellom krytpo.
De to prosesser, ble vel kr 16,-, og sÄ mye krypto fluktuerer i kurs blir det helt hypotetisk, og heller ikke noe stort gebyr.
Hadde jeg gjort det samme med BTC pÄ MiraiEx hadde gebyret blitt kr 238,- for akkurat samme transaksjon - jeg la inn en test ordre.
Men klart hvis man klarer det med 1 prosess som itillegg er 0% gebyr er det bedre.
Coinbase er dyrest i gebyrer, sÄ det ville jeg undersÞkt nÊrmere.
De har 0% pÄ konvertering ja, men pÄslag pÄ vekslings-kursen blir svÊrt dyrt.
De som tilbyr ren âvekslingâ skor seg veldig bra.
Har prĂžvd de med overfĂžring og uttak til Norsk bankkonto. Tok ut pĂ„ lĂžrdag og pengene var pĂ„ Nordea konto kl. 06.00 pĂ„ mandag. Veldig fornĂžyd. Kommer til Ă„ bruke de til bĂ„de innskudd og uttakđ
Jeg har brukt MiraiEx siden i sommer og er godt fornÞyd. Savner en mulighet til Ä se %-vis avkastning for hele beholdningen siste mÄned, 3 mÄneder, Är osv.
NĂ„ skal jeg hente ut litt norske kroner, vet dere om det er mulig Ă„ overfĂžre direkte til aksjesparekonto eller IKZ hos nordnet? Jeg skulle gjerne handlet litt Norske Skog og Nano-aksjer for pengene i morgen
Lovverket setter stopper for det.
Gjorde et innskudd pÄ 10 000 fredag klokken 17:05, de kom inn pÄ konto ganske umiddelbart.I god tro gjorde deretter et nytt innskudd et stÞrre belÞp. Hadde forventet de ogsÄ skulle komme inn umiddelbart som fÞrste innskudd, men ingenting har dukket opp. Har ingen erfaring med Ä bruke de fÞr stÄr enda som ventende innskudd. JÊvla irriterende nÄr jeg skulle kjÞpe dette pÄ fredagen GET Protocol price today, GET live marketcap, chart, and info | CoinMarketCap
Jeg har Äpnet konto i MiraiEx og synes sikkerheten rundt pÄlogging virker solid. Er det noen andre grunner til Ä flytte beholdningen over i wallets annet enn at det skal vÊre enda mer sikkert?
Nei det er not your key not your coin som er rasjonalet for Ă„ flytte vekk. Det koster ingenting Ă„ ha dem hos mirai
Dette tror jeg ikke at jeg forstod helt. Mener du at om jeg mister innloggingen sÄ mister jeg pengene pÄ Mirai? Hvordan skiller en wallet pÄ Mirai seg fra vanlig innlogging, jeg mÄ jo ha innlogging til walleten ogsÄ?
Jeg logger inn med Vipps appen Fra DnB
Klarer ikke svare kort pÄ det. Merk det menes ingen kritikk av mirai her overhodet, det er et generelt prinsipp:
Da var du heldig med fĂžrste overfĂžring. Fordi den traff optimalt. Mirai fĂžlger lovverket til punkt og prikket og da tar det av og til litt tid fĂžr pengene kommer inn. Heldigvis ligger du nok forran i kĂžen vs alle som skal inn etter at rĂžkke handlet idag.
Her gÄr det unna!
Har gjort to overfÞringer fra konto i sparebank 1. Pengene kreditert pÄ fÄ minutter.
ForsÞket pÄ Ä overfÞre fra en eika-bank derimot, mislyktes. Glitchet mot slutten av bereftelsesprosessen.
Ellers fornĂžyd med brukeropplevelsen.