Lovverket setter stopper for det.
Gjorde et innskudd pÄ 10 000 fredag klokken 17:05, de kom inn pÄ konto ganske umiddelbart.I god tro gjorde deretter et nytt innskudd et stÞrre belÞp. Hadde forventet de ogsÄ skulle komme inn umiddelbart som fÞrste innskudd, men ingenting har dukket opp. Har ingen erfaring med Ä bruke de fÞr stÄr enda som ventende innskudd. JÊvla irriterende nÄr jeg skulle kjÞpe dette pÄ fredagen GET Protocol price today, GET live marketcap, chart, and info | CoinMarketCap
Jeg har Äpnet konto i MiraiEx og synes sikkerheten rundt pÄlogging virker solid. Er det noen andre grunner til Ä flytte beholdningen over i wallets annet enn at det skal vÊre enda mer sikkert?
Nei det er not your key not your coin som er rasjonalet for Ă„ flytte vekk. Det koster ingenting Ă„ ha dem hos mirai
Dette tror jeg ikke at jeg forstod helt. Mener du at om jeg mister innloggingen sÄ mister jeg pengene pÄ Mirai? Hvordan skiller en wallet pÄ Mirai seg fra vanlig innlogging, jeg mÄ jo ha innlogging til walleten ogsÄ?
Jeg logger inn med Vipps appen Fra DnB
Klarer ikke svare kort pÄ det. Merk det menes ingen kritikk av mirai her overhodet, det er et generelt prinsipp:
Da var du heldig med fĂžrste overfĂžring. Fordi den traff optimalt. Mirai fĂžlger lovverket til punkt og prikket og da tar det av og til litt tid fĂžr pengene kommer inn. Heldigvis ligger du nok forran i kĂžen vs alle som skal inn etter at rĂžkke handlet idag.
Her gÄr det unna!
Har gjort to overfÞringer fra konto i sparebank 1. Pengene kreditert pÄ fÄ minutter.
ForsÞket pÄ Ä overfÞre fra en eika-bank derimot, mislyktes. Glitchet mot slutten av bereftelsesprosessen.
Ellers fornĂžyd med brukeropplevelsen.
Valuta spiller desverre inn, men mirai har lavest pris inkl kurtasje i Norge.
BSU til BTC nÄr det er trangt Þkonomisk, er vel i overkant risikabelt?
Uavhengig av din risikotoleranse hĂžres dette ut som en oppskrift pĂ„ stress. Ănsker deg lykke til, Floki
6 dager hĂžres veldig unormalt ut, det vanlige er fra noen timer til 1-2 dager.
Har du ringt support?
FÞrte over penger nÄ, gikk 2 min sÄ var de pÄ konto. Imponerende
Si jeg overfÞrer 1 mill og setter det i xrp. Er det forsikret? Slik som Bitcoin og eth er pÄ nbx?
Hvor er det info om at ting er forsikret pÄ NBX?
Sendt dem epost
Opplevd samme som deg her nÄ. OverfÞrt fra eika og fikk feilmelding, men pengene er gÄtt ut av kontoen min, men ikke dukket opp pÄ mirai.
PrĂžver Ă„ selge mine XPR for NOK. ForsĂžkt flere ganger. FĂ„r bare feilmelding om at det ikke kan gjenomfĂžres