Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Firi smĂ„prat 💰

@Firi_Thuc

Hei!

Vi varslet om at vi hadde vÊrt for dÄrlig med kommunikasjon rundt nÄr den skulle komme. Og at den ville komme nÄ mot hÞsten, dette er fortsatt planen. Det er allerede i testmiljÞet vÄrt og testes inn mot alle andre initativer vi har i app og web. Er ikke langt unna nÄ, jeg lover :slight_smile:

6 Likes

Jeg er forÞvrig mer pÄ twitter enn her, men svarer sÄ godt jeg kan begge steder. Hjelp meg med Ä finne coins vÄre eksisterende og potensielle kunder Þnsker Ä fÄ tilgang til!

https://twitter.com/TinfoilThuc/status/1699682718273966387

Hei! Jeg har vÊrt kunde hos dere lenge og er veldig fornÞyd med det. Men jeg skulle gjerne ogsÄ hatt tilgang til Ä kunne handle bitcoin cash, har dere noen planer om Ä innfÞre den?

Hei!

Vi har forelÞpig fÄtt lite interesse fra vÄre kunder pÄ BCH. SÄ det stÄr ikke pÄ listen vÄr enda. Men vi fÞlger med.

Vi kommer nok ikke til Ä vÊre fÞrst til Ä liste en helt ny coin. Det ligger en del krav som vi mÄ kunne oppfylle, spesielt pÄ likviditet og compliance.

Og sÄ er denne kun tilgjengelig pÄ Uniswap eller ymse bÞrser dessverre.

TV show med de stþrste grifterne i krypto
 artig :sweat_smile:

Thuc, har dere vurder Ä bli integrert med Coinmarketcap/Coingecko (hvis mulig)? Hadde vÊrt interresant Ä kunne holde oversikt over daglig volum pÄ bÞrsen der.

1 Like

Finnes allerede pÄ kryptopris.no

1 Like

Vi har notert oss ned om at dette er noe vi vil gjÞre, men ikke prioritert det opp enda da vi mener vi har andre viktigere tjenester som mÄ bygges fÞrst. Og som nevnt av @Evilfreud sÄ kan du finne litt data pÄ kryptopris.no inntil videre :slight_smile:

1 Like

Tok en liten post i Toncoin for noen uker tilbake som har hatt god uttelling! Er det planer for Ä innfÞre Toncoin pÄ Firi i fremtiden?

Har litt Firi-aksjer til salgs. DM hvis du er interessert.

1 Like

Det ligger ikke i planen vÄr, kundene vÄre sender gjerne inn Þnsker, men vi har et internt regelverk for coin-listing slik at man dekker alle kravene som vi er omfattet av fÞlges.

Tether i sist uke

DOGE idag

2 Likes

Og enda en

2 Likes

Var det ikke slik at man som investor i Firi skulle fÄ en mÄnedlig rapport?
Mulig jeg tar feil, noen andre som mottar slike rapporter?

Det ble endret til kvartalsvise etter folkefinaniserings-runden. Det kom riktignok aldri noen rapport for Q2 heller, men burde komme for Q3 nÄ.

Kvartalsvis rapporter. FĂžrste er ikke kommet enda. Mulig @Firi_Thuc har noe info

@Firi_Thuc 

2 Likes

Beklager sent svar! Ikke fÄtt noe varsler herfra pÄ mail pÄ en stund

Vi jobber med Ä kontrollere Q3-tallene nÄ, Q2 vil bli sendt ut sammen med denne. Og forklaringen er enkel. Vi har brukt tiden for Ä bygge opp et helt nytt rapporteringsystem internt nÄ som omrÄdet vokser i en enorm fart!

4 Likes

NÄr man overfÞrer krypto til Firi sÄ blir man bedt om fÞre inn innkjÞpspris/inntekt. Det jeg lurer litt pÄ er hvordan dette rapporteres videre fra dere til Skatteetaten for skatteoppgjÞret, eller blir det det man har hos Firi rapportert som ren formue til Skatteetaten?

Er litt forvirret, forstÄr det gir mening Ä fÞre innkjÞpspris dersom det er noe man har liggende som man ikke har skattet pÄ fÞr. Men dersom det er en ren transaksjon fra en annen wallet som man allerede har fÞrt inn og/eller skattet pÄ. Hvorfor skal man da fÞre det inn som en inntekt pÄ ny?
Det blir jo det samme om jeg skulle fþrt inn 1000kr fra en en bank til en annen, det er jo ikke en ny inntekt her :man_shrugging: fra en forvirret bruker av Firi her

@Firi_Thuc :point_up:

2 Likes