Takk for tydelige svar. Tror jeg bare lar de være. Selger for 2,5 hvis noen skulle være interessert.
Når er det egentlig realistisk for Firi å gå på børs? Regner jo med det er veien å gå. Er en del investorer inne i aksjen allerede.
De har ikke annonset planer om å gå på børs. Hovedgrunnen til å gå på børs er lettere tilgang på penger. Men pr nå har de ikke behov for penger.
Hei har dere tenkt å redistribuere Starknet AirDrop til brukere som staker Ethereum hos dere? Da Ethereum stakers er eligible for AirDrop
Binance, KuCoin og par andre Exchanges har pleid å airdroppe videre til brukere iaf.
https://cointelegraph.com/news/ethereum-stakers-eligible-starknet
Criteria for å få utbetalt STRK som staker var at man staket før merge (15. september 2022), så Firi har fått allokert 0 STRK.
Skjønner sant det da er det 0.
Men spørsmålet står fortsatt, lurer fortsatt på hvordan Firi forholder seg til framtidige airdrops for de som staker hos Firi dersom det er airdrops som holders kanskje burde fått igjen en andel av for for å ha delegert staking gjennom Firi
De fleste børser vegrer seg for å på forhånd si at kundene får airdrops. Det krever mye merarbeid. Firi har tidligere distribuert airdrops (FLR bla.) og angret seg pga. mengden jobb det viste seg å være, så dette er nå endret i brukervilkårne pkt. 2.3:
Default er at verdien av det for brukeren må være verdt minst 500kr og brukeren må selv fremsette krav til Firi innen 21 dager fra airdrop finner sted.
Dette betyr ikke at Firi aldri kommer til å distribuere større airdrops til brukere, men de kommer aldri til å garantere dette på forkant for alle fremtidige airdrops. Ingen børser gjør dette - merk hvordan Binance, Coinbase etc. spesifikt går ut med at de vil kreditere brukere for hvert enkelt airdrop som kommer. De har heller ingen garanti om fremtidig distribusjon av alle airdrops.
Vil anbefale å holde krypto selv / stake selv dersom dette er viktig for deg.
Takk for at du tar deg tid å svare så grundig @erikkr
Selv staker jeg alt jeg har selv ikke på exchanges, det eneste som jeg har staket på exchange nå er Ethereum gjennom Firi som jeg hadde på Binance før merge.
Ja ser ikke problem med at man krediteres eller at det tas en fee for AirDrop når det er på exchange, det er jo et arbeid som må gjøres.
Man kan si mye om Binance men kan ikke si at de ikke har distribuert airdrops selv etter at jeg har tatt tokens av Binance så har jeg fått airdrops i etterkant.
Før staket jeg mest på exchange i hovedsak på Binance, men lærte at jeg gikk glipp av en del AirDrops og at man har ofte bedre delegate terms og kontroll når man ikke låser staking på exchange. I det siste har jeg fått vært med på både TIA og Dym airdrops og det var jo en fin liten hyggelig gevinst det.
Hvordan får jeg økt uttaksgrensen utover 300k?
Kontakt Firi support via appen ( eller hjemmesiden).
Gleder meg til Solana staking
Noen som vet hvorfor firi har lavere verdi på. For eksempel bitcoin enn coinbase eller hva som står på google om man bare søker på bitcoin pris?
Firi er en børs, så prisene der er hva brukere/market makers vil selge/kjøpe for.
Firi styrer ikke prisene. Det vil alltid være litt forskjell i pris mellom de ulike børsene
Men man kan ikke legge ut salgs ordre på høyere kurs der?
Jo på data. Ikke på mobil.
Ah skjønner. Da skal jeg børste støvet av den computer maskin
Når mange av kundene ikke er på børs så betyr det i min verden at de er nybegynnere i investering, og mange lite kritiske til spread og fees, vil tippe de ikke vet hva begrepene betyr engang. Firi er enkelt å komme i gang med og lett å håndtere. Så føles det trygt fordi det er norsk. Man har også aspektet med hvordan de lagrer og håndtere krypto, sikkerhetsmessig som for meg virker solid av hva jeg har lest. Det kan kanskje bli en utfordring senere når brukeren blir mer rutinert og kritisk og leser deg opp på hvordan det er på andre børser. I tiden fremover nå kjenner jeg også sterkt på å ikke kunne sette trailing stop loss, men det er en umulighet har jeg skjønt😵💫
Hvor lang tid pleier uttak til bank å ta nå? Startet en i går, står fremdeles som forespurt.