Pleier Ä gÄ pÄ en dag eller to. Send melding til support om ingenting har skjedd imorgen.
Et lite triks for Ä kjÞpe og selge pÄ firi er Ä legge ut rett under marketmaker. SÄ nÄr marketmaker legger under deg sÄ legger du under han igjen. Bare 300 kroner eller noe hver gang. SÄ etter 3 ganger legger du deg tusen kroner under nivÄet du startet pÄ, og sÄ bare venter du. Marketmaker kommer til Ä legge seg under deg igjen, men nÄr du bare venter sÄ fÄr du solgt. Da blir marketmaker irritert pÄ deg og tar showet tilbake. Samme nÄr du kjÞper. Jeg har sÄ langt aldri kjÞpt Bitcoin pÄ best. Og aldri solgt pÄ ask. Men det krever litt jobbing. Alt coins har jeg kjÞpt pÄ best, men det er fordi man ikke kan legge inn avansert ordre pÄ alle de. Lurer pÄ hvorfor det egentlig?
PrÞvde Ä finne et klart svar pÄ firi.com men ble usikker.
Hvis man skal selge krypto fra sparekonto pÄ firi sÄ mÄ man fÞrst gjÞre en intern overfÞring til hovedkonto. Hva er prisen pÄ denne interne overfÞringen?
Vet du hva de trenger av handelsvolum for Ä gÄ i null? Volumet har jo falt ganske betraktelig fra 1. til 2. kvartal. Volumene fÞlger volatiliteten sÄ med stabile priser faller volumene.
Jeg og endel andre eiere har noen formler og ideer som ser ut til Ă„ treffe ganske godt.
Det jeg kan si er at mÄned for mÄned sÄ har Firi tjent penger hver mÄned i 2024. SÄ ogsÄ i Mai hvor vi hadde det laveste volumet i 2024 tjente de penger.
er Firi nede? (ikke sjekket mobil)
Funker her, flere som har problemer?
platform.firi.com stĂ„r bare og spinner her. FĂ„r ikke logget inn. Utolig irriterende nĂ„r det var dette som var grunnen til at jeg flyttet dit. At jeg skulle kunne handle nĂ„r som helst. Skal KJĂĂĂĂĂPE!
NĂ„ fikk jeg endelig pushmeldinger igjen, fungerer for meg for 1t siden.
Men vi testet web-appen som blir hostet av Vercel og den viste kun respons fra Irland og USA. IsĂ„fall sĂ„ stemmer det at appen var nede for noen mellom kl 18:50 og 19:45 i fĂžlge vĂ„r interne overvĂ„kning. Beklager @Mortiđ„Č
Anbefaler appen, den kjĂžrer kun mot APIâene som var oppe og tilgjengelig i hele perioden!
Men app pÄ mobil sÄ fÄr vi ikke legge inn avansert ordre og jeg vil ha bedre kurs. Inne nÄ
Fiks limit-handel som f.eks BareBitcoin.
Finnes ikke det i avansert handel?
Jo, men det finnes ikke i appen. Burde vĂŠre en enkel greie Ă„ implementere.
SpĂžr her, siden Firi ikke svarerâŠ
Hvordan fÄr man utbetalt belÞnningene for fÞrste innskudd, fÞrste kjÞp osv?
Jeg vet ikke hvor du spurte, men her har du svaret:
- GÄ inn pÄ profilen din (bilde oppe til venstre)
- Trykk sÄ inn pÄ «Firi fordel»
- Trykk pÄ de ulike premiene basert pÄ oppgavene som er gitt
- Profit
NĂ„r kommer neste kvartalsrapport for aksjonĂŠrer?