Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Flyr - Småprat

Du ser de samme forbanna navnene som går igjen når det skal legges til rette for emisjoner, den såkalte eliten som driter penger og som selger seg rett ut igjen for å tjene raske penger. Det tar for lang tid og er for mye jobb for tilrettelegger å la vanlige folk ta del i “den nye norske flydrømmen”. Vi bare sender en sms til den faste gjengen vi allerede har opprettet gruppe på, så kan de diskutere seg i mellom hvor mye de ønsker å bidra med, så tar de kontakt så vi kan “tilrettelegge det” og skrive en børsmelding om det.

1 Like

Nå har de bare garantert. Så hvis du ikke vil bli utvannet så må du bar kjøpe. Så denne ser jo mer rettferdig ut enn mange andre.

1 Like

Garantistene får betalt for å garantere. På den andre siden. Hvem vil bli med i denne emisjonen? :see_no_evil:

De samme som har hatt tro på selskapet før? :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

De får 3%. Ikke akkurat ran på høylys dag.

Flyr Q3 2021 results: Solid momentum - on schedule for next phase

FLYR AS - Financial calendar for 2022

Pen liten EQ her - kan bryte begge veier. Potensiale i formasjonen +/- 15% :thinking:

1 Like

Konsolideringen nærmer seg ferdig, volum tørket helt ut (normalt i en slik formasjon).
RSI viser tegn til å ha bunnet ut, og MACD er i ferd med å avgi kryss til oppsiden :thinking:

1 Like

Ville ikke tatt i noen flyaksjer nå, spesielt ikke Flyr. NAS overlevelse var spiker’n i kista for Flyr. I tillegg til voldsom cashburn og nye covid-innstramminger, så holder jeg meg langt unna.

2 Likes

Og her inne er alle selvsagt veldig langsiktig, å da KAN det jo gå bra…

1 Like

For min del framstår det også mer enn vågalt å ta i flyaksjer.
2 kroner for en Flyr aksje kan kanskje virke forlokkende på noen, men situasjonen blir ikke lettere i tiden framover og de faste kostnader løper og med minimale inntekter sier det seg selv hvor dette bærer.
2 kroner på fredag kan være halvert om 2 uker og da ble det jækla dyrt

2 Likes

Ja hva gjør det om et fly blir kansellert når man får en hel boks med sjimpansjebrus :stuck_out_tongue: Jeg frykter for at det trengs sterkere stoffer fremover.

2 Likes

Eier ikke aksjer selv. Men mistenker at Spetalen og Fredly kommer til å dumpe aksjer ved første anledning og ta sine 30% fortjeneste ?

1 Like

Det ville nok ikke være helt utypisk

Ingen vet emisjonskursen, og dette vil sette ett kraftig press på aksjen frem til EGM i desember eller januar, det synes jeg ikke er særlig flott. Det vil trolig heller ikke komme noen positive meldinger frem til da, så da er spørsmålet hvorfor kursen skal holde seg, og etter emisjonen vil nok FLYR fortsette å levere negative tall, i hvert fall til godt ut på sommeren. Måten denne emisjonen blir gjort på viser hvor vanskelig det har vært å hente penger, de har nok sjekket rundt før de valgte en utrolig dårlig løsning.

Jo lavere kurs, jo flere aksjer må trykkes, er det positivt ?

Shit ass, min erfaring med å ikke kjøpe markedslederen, men den mindre, tilsynelatende mer effektive underdog-en er 100% negativ :stuck_out_tongue:

Er de konkurs?? :wink:

Syntes denne begynte å bli litt interessant rundt 2,6 så er overrasket over at den har fortsatt såpass ned… Kanskje risky på kort sikt og kan bli en del utvanning, men det må da vel være billig priset p.d.d?