Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Flyr - Småprat

Altså, det var bare min erfaring. Tenker det er noe i det da. Dvs at det er mer risk å kjøpe underdog, men kanskje også mer reward?

1 Like

Aha beklager, jeg misforstod… tolket det som du hadde tapt 50% på denne, my bad!

Og ja, må jo gutse litt… er litt for glad i høyrisiko underdogs selv, men foreløpig har det gått bra totalt sett om ikke annet.

1 Like

Flyr AS - Traffic figures for November 2021

2 Likes

Cash Burn på 50ish MNok hvis man baserer seg på q3???

Noen signaler på når tegningsretter skal ut?

Først må det være GF så tidligst Jan/feb virker det som.

Flyr - Notice of extraordinary general meeting

Key information relating to the preferential rights issue to be carried out by Flyr AS

1 Like

Flyr AS - Updated information for resolutions proposed to the extraordinary general meeting

Updated key information relating to the preferential rights issue to be carried out by Flyr AS

Selskapet holder ekstraordinær generalforsamling tirsdag, og vil der foreslå at kapitalutvidelsen godkjennes, og at selskapets aksjekapital økes med om lag 526.316 kroner gjennom å utstede 263.157.894 nye aksjer i selskapet, hver pålydende 0,002 kroner.

Hva menes med dette?

Edit: er det en flott pakke til ledelsen eller noe?

Flyr AS - Extraordinary general meeting held

Tegningskurs blir 0,95 kr pr ny aksje. Eksisterende aksjonærer vil motta ca 1,75 tegningsrett pr gammel aksje. Hver tegningsrett gir rett til å tegne en ny aksje. Tegningsrettene vil bli omsettbare

5 Likes

0,95 er med 30% rabatt?

Rabatt i forhold til hva da?

I forhold til forventet kurs. kr0.95 er med 33% rabatt:

https://newsweb.oslobors.no/message/550771

Lurer på å selge eller beholde rettene. Tegner jeg fullt opp vil en kurs på kr2 blank i fremtiden gi profitt for min del. Tror nok de skal klare det, så skal bli med videre :airplane:

1 Like

Rabatt ift TERP som igjen avhenger av tegningskursen :slight_smile:
Litt sirkel her så måtte sette meg ned med detaljene… styret kunne ikke velge sistnevnte helt fritt.

De valgte å sette tegningskurs til 0,95 som tilsvarer 33% rabatt ift TERP. De meldte i november at tegningskursen skulle settes på minst 30% rabatt ift TERP. Med dagens VWAP på 2,2372 ville 30% rabatt på TERP gitt tegningskurs 1,066. Dagens VWAP gav styret frihet til å velge enhver tegningskurs lavere enn 1,066 og de valgte altså 0,95.

FLYR - Ex. Subscription Rights today

Flyr AS - Traffic figures for December 2021