Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Flyr - Småprat

Samme her, skal tegne det jeg klarer :+1:

Er det indikert noen dato for notering av tegningsretter?

Fra fredag tror jeg

Flyr AS - Approval and publication of prospectus for the rights issue

Flyr AS - Start of subscription period for the Rights Issue

Da har jeg tatt et lite gamble. Solgte alle aksjene mine den 5. januar. Også har jeg tegnet meg idag for alle tegningsrettene + noen få aksjer i overtegning. Slår dette til så har jeg beholdt min eksponering i Flyr uten å fylle på med kontanter. Men fortsatt et stykke opp til GAV.

En hilsen fra Thor…han med :keyboard:…ikke han med :hammer: :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Kjøpe 1k aksjer og overtegne 49k, kanskje det kan bli en spennede trade :slight_smile:
Noen som har sett begrensninger på overtegning eller hvorfor dette ikke kan gå?

1 Like

For at du skal få såpass på overtegningen, så må interessen for aksjen til den prisen være lav. Hvem er det du da skal selge aksjene til?

Garantistene kommer før deg i køen. Tviler på at vi får noe særlig i overtegning.

Jeg har jo forstått det slik at garantisktene ikke vil ha aksjer, bare om de faktisk må kjøpe. Vel jeg skal teste og se hva je får. Har nå kjøpte 1000 flyre til 220kr (inkl 39kr i Gebyrer) skal legge inn 49k akjser overtegning og se hva jeg ender opp med. (så lenge kurs holder seg over 0,95kr Fredag…)

1 Like

Altså, i Targovax, så kunne man kjøpt 50k tegningsrettigheter, fått aksjene og solgt med god gevinst. Kan være mulig her også, men ikke helt samme setup.

Ja jeg har noen kroner overskudd fra den emisjone. Jeg kjpte 25k tegningsrettigheter og fikk 5k. Solgte samme dag som de kom på konto… Men må jo prøve og se. Skulle kursen falle under er det jo ikke all verdens med tap.

1 Like

I prioriteringslisten står de foran de med TR som overtegner. Hva de gjør vet vi jo ikke.

Da går vel planen ikke helt som forventet da…
Men vi får se. Kan jo prøve. :partying_face:

Er vanligvis sånn at man får tildelt noe, men ikke alt. Lykke til :slight_smile:

Flyr AS - Mandatory notifications of trades

Må vel være over 0,95+prisen for rettene for å lønne seg?

Flyr AS - Last day of trading in subscription rights in Rights Issue

Ja men her tenkter jeg jo på og kjøpe få aksjer, og så overtegne, da får en jo de som er overtegnet til 0,95kr pr aksje.