Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Flyr - Småprat

Sant nok :slight_smile: Tenkte ikke på det

Tok et lodd i håp om opptur i vakum-perioden på 1,205kr/aksje. Får se om det lønner seg eller ikke. Vakuum-perioden starter offisielt mandag 21. januar til aksjene sendes ut 1. februar.

Flyr AS - Mandatory notification of trades

Tenker du samme opplegg vi så Targovax?

Ja, oppgang fra og med mandag om det gjentar seg. Lang vakuumperiode her da. Fra mandag til 1. februar

Flyr AS - Last day of subscription period in Rights Issue

Flyr AS - Mandatory notifications of trades

1 Like

Spennende ut over kvelden. Jeg har tegnet for det dobbelte av hva jeg har av TR.

Noen som har tegnet?

1 Like

Flyr AS - Preliminary results of the Rights Issue

Kraftig overtegnet

Ja og hva har det å si for et selskap som brenner 50 mill i mnd?
Spar litt penger for det kommer ny emi til våren.:+1:

4 Likes

Spennende imorgen, får vi noen ekstra aksjer på overtegning eller går alt til garantistene?

Ja jeg og kjøpte Noen lodd og overtegnet x3 :grinning:

Kan bli spennende om det blitt litt lettelse i fly og restriksjonene. Blir sikkert mye snakk frem over og pgr bjellesauer :partying_face:

Hittil omtrent lik utvikling som Targovax hadde i samme tidsrom dagen etter at tegningen var gjennomført. Vi ser stor interesse i form av volum, spørsmålet blir hvilken vei interessen vil dra kursen utover dagen. 2 mill omsatt så langt.

Det som skjedde i Targo:
Start +0-5% 2-1,98-2,2-2 fram til 10:10
Så skarp opptur helt til +39,6%.

Status i Flyr 09:55:
Start +0-5%
Rolig nedgang hittil 1,25-1,18-1,22-1,2
Håper på rekyl neste 5-15 min til 1,3+ :slight_smile:

Hadde vært artig om den reagerte skarpt opp og fikk en helt lik ferd som Targo gjorde, men det gjenstår å se. Ganske likt hittil

Flyr AS - Final results of Rights Issue

Jeg fikk tildelt 40% flere aksjer enn jeg hadde T-retter til :slight_smile:

2 Likes

Har du fått oppgjør allerede? Null aktivitet hos meg foreløpig. Overtegnet en del jeg også, spent på om jeg får noe ekstra.

1 Like

Selv på VPS?

Samme her, kjøpte bare en liten sum men fikk 40% ekstra