Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Flyr - Småprat

Jo, ser det står “status godkjent”, men trodde det bare var at de hadde mottatt skjemaet. Det står fremdeles som t-retter inne på Nordnet. Endrer seg vel etterhvert.

Du må se på tildelinger

Jeg fikk 40% overtegning, antar det er likt for alle?
Ser de kun under tildelinger.

1 Like

Ja, fikk det jeg overtegnet for :slight_smile:

Fikk du mer enn 40%?
Jeg overtegna over 100%……

Nei, overtegnet vel 25% eller noe sånn :blush:

1 Like

Nå flyr den. Synd ikke vi får solgt vi som får aksjer snart :slight_smile:

… det er jo nettopp fordi dere ikke får solgt den for øyeblikket flyr :slightly_smiling_face:

Hvorfor skal man selge umiddelbart? Altså, gjør det gjerne så kan jeg plukke noe og selge senere til mange ganger prisen :smiley:

Egentlig bra man ikke har aksjene for jeg hadde nok solgt litt, men bare for å kjøpe mer hvis den kom lavere. Blir spennende å se hvor stor dippen blir, hvis den kommer, og hvor den oppstår - håper det kan pumpes mer før 01.02 :sweat_smile:

Flyr er jo en av de som virkelig kan ta av etter at corona slipper taket. Denne Emisjonen har jo kommet på det verst tenkelige tidspunktet. (som investor er det jo alltid viktig og ha nokk penger slik at du aldrig må selge på bunn i boligmarked/aksje marked osv) Det føler jeg virkelig FLYR har blitt nødt til og derfor er emisjonen ekstremt billig. Men de er jo så sårbare at de har 1 sommer og fikse alt på , klarer de ikke og tjene penger i sommmer pgr corona/eller folk endrer fly vaner etc… så er de vel verd …0 kr og vil ikke ha livets rett.

High risk / High reward denne… tap alt eller doble pengene… Jeg ser at jeg fikk 40% som andre overtenging så total pris pr 1000 aksjer:
0,16 øre for TR x 1000 = 160kr + 0,95 for 1400 aksjer = 1330kr = 1490kr / 1400 aksjer = 1,065 stk
Så får vi se om dumpingen kommer straks alle får aksjene sine… eller om vi skal gamble og holde til sommeren…

1 Like

FLYR har hatt en gjennomsnittlig fyllingsgrad på 47% siden oppstart, noe som ikke er så galt mtp. pandemien, men selvfølgelig ikke noe det blir butikk av. Alt avhenger altså av hvordan pandemien vil utvikle seg som du sier; blir det enklere å reise og mindre tiltak så tror jeg FLYR fint kan doble seg frem mot sommeren. Mcap. ligger rundt 317 mnok nå, hvis man tar emiaksjene med i beregningen?

De har heller ingen gjeld, og ganske gunstige leasing avtaler (kun betale leasing for tiden flyet er i luften). Alle jeg snakker med (inkl. meg selv) er veldig reiselystne i år; kanskje ikke rart når man ikke har vært utenlands på to år :slight_smile:

Ja helt enig. (Trenger og fly til varmere strøk i år…(helst med FLYR :grin:)
Kanskje jeg skal beholde de få loddene jeg fikk. Jeg gikk ikke inn med mye, det var mer for og se om jeg kunne overtegne ekstremt (ett lite ekspriment) men vi fikk jo bare 40% ekstra så vurdere og holde på de til q2 faktisk. (men det er ikke sikkert går det bra og jeg får 20-30% avkasting på 1 uke + er jeg stort sett alltid fornøyd og kan finne andre muligheter. Jeg tror det blir mange av de frem over…

Flyr AS - New share capital registered

Er aksjene levert?

Noen som fikk aksjene før meg og solgte 🥸😳

…. Ser ut som det blir looooong i FLYR….

Ja, skjer ofte det. Fortsatt ikke på Emi-kurs da, så får se hva som skjer i morgen.

Det er vel ganske ensbetydende med liten interesse?

Emisjonen var overtegnet med 43%, så jeg vil ikke si det var liten interesse?

Mcap nå er rundt 450 mnok. High risk og forhåpentligvis high reward inn mot sommeren… :sunglasses: