Det er jo det som er caset her.
Grunnen til at Emisjon var så lav og fortsetter og trade her nede på 1kr ± er jo det vi viste.
Det som blir spennende nå er jo at de endelig åpnet opp og fra og med 1.Feb tror jeg veksten vil ta seg kraftig opp. Husk på ett så lite selskap skal det ikke mye til for en rask opptur.
Selvfølgelig har jo alle som ville ha aksjen kjøpt i emisjonen, og de som har hatt aksjen siden start er ikke fornøyd med fallet og venter nok på og komme ut, så det er som regel alltid en del volitet i begynnelsen etter emisjoner. Nå må vi bare vente på det skal roe seg litt.
Graf:
Vi ser jo her at det er muligheter, Fallet kom i kraftige volumer når emisjonen ble annonsert. Så har det falt jevnt og trutt pgr fortsatte corona restriksjoner og veldig stor usikkerhet med emisjone om hvem som får aksjer. Fikk en rekyl mellom der men (da kunne jo folk selge aksjer og kjøpe TR billiger og falt fort tilbakers) så ser vi nå at noen har fått for mye og letter seg litt. Så jeg har kjøpt litt lodd til i og med at salgs presset er for høyt mener jeg i forhold til prisen.
Så får vi håpe at slike nyheter som i dag fortsetter og tenk den dagen de sier at fly som er på bakke skal ta av igjen…
Risikoen er jo at det ikke skjer, men jeg tror folk savner og reise og så mange har hatt corona nå at de blir mindre “redde” for og reise.
Jeg tror sommeren blir meget bra eller for Flyr sin del TAR AV…
Sydensalget eksploderer etter coronalettelser: − Veldig gøy!
Mens Jonas Gahr Støre snakket om lettelser, steg søkene etter feriereiser markant: – Jeg er helt overveldet, sier Ving-sjefen.