Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fornybars investerings og tweetetråd

Denne var så god at jeg deler den her og

3 Likes

Boken jeg snakker om er denne, og den vil jeg anbefale her og.

3 Likes

Hva har jeg glemt?

2 Likes

Cevira er avlest. Photocure er kjøpt opp :slight_smile:

Slapp opp for tegn, så jeg kom aldri til AZT og PHO og NYKD osv =)

1 Like

PRINCETON, N.J. and SAN FRANCISCO, April 14, 2022 /PRNewswire/ – Nektar Therapeutics (NASDAQ: NKTR) and Bristol Myers Squibb (NYSE: BMY) today announced that based on results from pre-planned analyses of two late-stage clinical studies of bempegaldesleukin (BEMPEG) in combination with Opdivo (nivolumab) in renal cell carcinoma (RCC) and bladder cancer, the companies have jointly decided to end the global clinical development program for bempegaldesleukin in combination with Opdivo. These studies and all other ongoing studies in the program will be discontinued.

1 Like

Understreker hvilken enorm risiko det er i biotec. Dette bør man kun investere en liten andel av protefølje og flere selskaper. Om ett selskap lykkes får man 10x. Men man kan fort tape 99%.

Da er det like greit å holde seg unna og investere i indeksfond. Go hard or go home. Man MÅ ikke sitte 100% over binære readouts.

1 Like

Jeg mener ting på twitter. Get at me, bro !

5 Likes

Dette blir alt for kontroversielt altså :stuck_out_tongue:

1 Like

There can be only one: Ultimovacs! :cowboy_hat_face:

1 Like
1 Like

Kvartalsrapportsesong igjen.

image

Er du hos Pandeep @Fornybar? :blush:

Har begynt å kikke litt. Virker å være kunnskapsrik og jeg ser mange på Twitter som siterer han.

Det kan anbefales å melde seg inn. Denne discorden også, KK er inspirert av Pandeep, så mye tilsvarende info Qullamaggie discord

1 Like

Tusen takk!