Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fornybars investerings og tweetetråd

Kan vel i ettertid si at markedet trodde på salgstallene og at XPLRA ikke leverte.

Ultimovacs har bare vært helt enorm, og året er ikke ferdig. Anser sjansene for positive nyheter fremover som store ut ifra signaler fra ledelsen i løpet av året. 140-130 burde holdes nå i møte med gevinsttakere.

Har begynt å kjøpe Nekkar fra svenskene foran en veldig spennende vinter.

2 Likes

Har selv xplora 4. I retrospekt ville jeg kjøpt Apple watch 4SE med 4g. Slipper man mnd-abbonement også.

1 Like

$SYNACT

5-minutters research på SYNACT i kveld for dere gamblere. Har ingen posisjon selv.

  • hovedstudie i rheumatoid artritt (fase 2a, dobbelblindet randomisert studie mot SOC) med avlesning mot slutten av November. Alle pasienter rekruttert.
  • Medikamentet er et typisk svensk small bio-greie - en SME immundempende infusjon (nå pille) som skal virke med steroider. Jeg gidder ikke gjøre mer research på MOA.
  • Burn 16mSEK i kvartalet / 62mSEK i banken. market cap 3mrd SEK. Nær ATH for tredje gang.
  • sist emisjon i februar. Ledelse har lockup på aksjesalg ut året, 90 dagers lockup på emisjon har gått ut.
  • Positiv studie i Covidpasienter med ARDS som en bi-mulighet. Er i diskusjon med myndigheter om nødgodkjenning for bruk i den indikasjonen. Oppside/Nedside.
  • Også et studieløp med hovedkandidaten i nephrotic syndrome med readout i 2H21. Gjør ikke mer research på det.

Oppsider

  • Teknisk breakout av ATH på forventninger eller på gode resultater fra fase 2a-studien.
  • Positive nyheter om Covid.

Nedsider

  • Emisjon på ATH før data i et turbulent marked kan bety stor rabatt.
  • Negativ utvikling for coviddelen kan gi en stor nedside da det garantert er mange som er inne for den.
  • Dårlig readout av studien

Happy gambling.

1 Like

Fase 1 må da ha gitt en god pekepinn?

Ok, men få pasienter.

De gutta er påtatt kritiske og positive gitt egen posisjon, er mitt inntrykk. Det sagt, så er det mye bra de kommer med også.

1 Like

Det finnes nok flere sånne i Sverige ja!

Noen som eier noe på listen?

Imponert!

3 Likes

Sett noe på NCNA? Andrew Kay som styreformann. Ganske vill pipeline.

Eller XERS, gjorde en merger med SBBP. Har god salgsvekst med Recorlev salg kommende Q12021
Gøy om du hadde tanker😌

1 Like

Kay sin CV. 😵‍💫

1 Like

Da har jeg også begynt å investere i krypto. :smiley:

Fortsett å send meg PM for tips og referrallinker.

2 Likes

Lørdagsscreening


Desert Control mot ATH. Er det noe her?


Cereno Scientific - Ett av hundre svenske SME-selskaper.


Awilco LNG - vet ikke hva de driver med engang.


BEWi - noe plastgreier?


Wilson - ballen til Tom Hanks med ATH - hva har skjedd?


River Tech


Nordic Semiconductor


REC Silicon

Skal se på svenskene i kveld.
Er det noe her?

Ett under at vi tjener penger på dette…

1 Like

Jeg klarte å finne meg en taper i den tredje beste sektoren. :stuck_out_tongue_winking_eye: Jeg tror faktisk jeg skal finne meg et sektorfond neste gang jeg mener at en er underpriset. Evt gå for et lite utvalg av aksjer i sektoren i stedet for en. :see_no_evil:

Er vel bare ultimovacs av norsk biotek som er i pluss? :cowboy_hat_face:

2 Likes

Nei, det er ikke bare ULTI, av de rene forskningsselskapene er også NANOV-aksjonærene godt i pluss til nå i år. Den aksjen er dog -69,49% hvis man ser på 3 års-statistikken, så det er kun de ferskeste aksjonærene som har tjent penger.

Av de jeg følger:

Vinnere
AZT +47,64%
NANOV +52,84%
PHO +3,56%
ULTI +47,25%

Tapere
BGBIO -39,88%
PCIB -51,61%
TRVX -56,30%
EXTX -49,15%
VACC -10,52%

LYTIX har ikke vært på børs lenge nok.

3 Likes

Hadde vært mer enn litt interessant om du har lokalisert noen ankepunkter av betydning mot å investere. Har vært på jakt lenge og funnet mindre enn minst. Vanskelig å finne roen når noe fremstår som too good to be true.

2 Likes

Jeg bare tøyser. Jeg har ikke satt meg nok inn i selskapet til å kommentere. Chartet ser ut som det har skjedd noe. Vet du hva?

1 Like