Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

FOTBALL VM RUSSLAND 2018! ⚽

jeg tror det blir mange mål imorgen. Prøver over 2.5 mål på alle kamper. Evt HC 0-2 på spania og uruguay og ren portugal seier

2 Likes

Håper det :joy:

1 Like

Det mener jeg er en STOR feil med VAR, det må være en uberdommerhøvding på bakrommet med VAR som har siste ord, så dommer på banen må følge det, ellers fungerer ikke VAR.

2 Likes

23

Jeg kjører noe av det samme. Angrer litt på at jeg ikke kjørte uten handicap på portugal, men sånn er det. Skal sette en liten bong til også, men vet ikke hva ennå.

2 Likes

Hva er dette 3-veis handicap og asiatisk handicap? Skjønner vanlig handicap (at det ene laget begynner med x antall mål) men hva er disse?

Her ser du en grei forklaring på asiatisk handicap. Om man f.eks. Spiller -1 og laget vinner med bare et mål, så får man igjen innsatsen og spillet settes som void.

Videre blir -1.5 (Asian handicap) det samme som -1 EH (European handicap).

bilde

Tror noen andre skal få svare på den :slight_smile: Jeg forstår mitt bett som at jeg vinner hvis lagene mine vinner med +2 i målforskjell.

1 Like

Denne var sur, cashe inn da mål uteble og jeg fremdeles var i pluss sidene kamp 1 gikk inn. Potensiell gevinst på denne var 4600 og den gikk til slutt inn likevel😂

Heldigvis satte jeg denne på 1-0.

5 Likes

Slang inn denne godsaken nå.
Rimelig drøyt å kjøre -3 i HCP på Uruguay, men tror Suarez og Cavani holder lekestue med forsvaret til Saudi Arabia. Det jeg så i åpningskampen av de var noe av det tristeste forsvarsspillet jeg har sett.

image

3 Likes

Helt enig. Meningsløs med VAR om de kan velge om de skal bruke den eller ikke…

1 Like

Håper ikke Suarez sløser like mange sjanser som han gjorde i forrige kamp. Jeg tok en dristig over 3.5 nå på tampen noe som tilsvarer det samme. Tenker ikke Saudi Arabia scorer noe som helst :stuck_out_tongue: satser på målkalas.

Ronaldo as…

Jeg synes det er herlig om der er dommere på banen som faktsik har balls til å gå imot “VAR-mikroskopen”. Straffe/frispark-hendelser er ikke kun den lille kontakten mellom 2 spillere. Det er også hele situasjonen rundt den hendelsen(noe VAR ikke fokuserer på). En dommer ser hele sammenhengen i en hendelse og ser om han bør bruke skjønn. Kanskje hadde ikke den spilleren nådd den ballen anyway. Kanskje sprang spilleren med vilje i forsvareren for å få straffe…?

Slikt fokuserer ikke VAR på. Det er, slik det ofte blir nå, et mikroskop som zoomer inn og flasher en kontakt. En kontakt som dommer gjerne såg, men utifra hele sammenhengen valgte å ikke premiere med straffe/frispark. Nå blir de pushet til det! (Prøv å vær den dommer-stakkaren :scream: som skal forklare alle hvorfor du ikke blåste den straffen når hele verden jo har sett utsnittet gjennom VAR-mikroskopen). "-Jo, men jeg så hele situasjonen… Han kommer ikke langt… Har ikke tjangs. " -Se VAR svarer de…! Lettest å bare dømme den f… straffen.

KUDOS til dommere med balls/tro på egen totalvurdering!!

1 Like

Fint oppsummert

Du kommer med gode poeng her, men det er jo noen situasjoner som man drar seg i håret av, som skulle ha blitt dømt straffe eller som i det minste kunne vært VAR-vurdert… men forstår jo det at fra dommerens point of view så er det ikke alltid like lett å se, men er det ikke derfor man har linjedommere? Eller har de også dårlig syn

85 landslagsmål!

1 Like


Kan kanskje gå :sunglasses:

2 Likes

Jeg har nesten samme. 500kr på 2 mål eller fler

Sykeste er at jeg ssatt å vurderte “stolpe eller tverrligger og ikke i mål”… sitter på jobb og leser at den barberte stolpen… faen :stuck_out_tongue:

1 Like

Satt noen kroner på at ronaldo scoret på heading. Så er uansett break even. (4 i odds)

1 Like

Litt greit med VM når aksjekursene kuker seg :stuck_out_tongue:

1 Like

Alltid greitt med noe annet enn aksjekurser… :relaxed:

Edit: Bare ikke disse fotballspillere begynner å k.ke og jukse. Da blir plutselig det hele litt mer likt aksjemarkedet :grimacing:

2 Likes