Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

FOTBALL VM RUSSLAND 2018! ⚽

Frispark på 16. C’mon CR7!

Edit: Bommer og filmer!

Må si Uruguay skuffer stort nå, også lite imponert over måten Portugal vinner på. Men de vant jo EM med en seier i løpet av 90 min.

2 Likes

Uruguay - Saudi… Tristeste matchen jeg har sett på lenge. Sovemedisin :sleeping::sleeping:

2 Likes

Må si det var meget trist av Uruguay… selvom de fikk 3 poeng… uff

Håper på flere mål i denne kampen :blush:

1 Like

makan til drittkamp, kjenne jeg gleder meg til alle de bussnasjonene er ute av VM, så det blir kontringer fra begge land :joy:

Hentet inn tapet :wink:

3 Likes

Min U/Spania bong HT/FT bong ser også lovende ut. Samt Costa x2

Edit! Beklager på forhånd at jeg har jinxet Spania nå og at de kommer til å tape😉

2 Likes

Jeg vil bare oppsummere med at VM er fortsatt like vanskelig å bette på som forrige VM. Jeg har en tendens til å undervurdere de små nasjonene og får en rett i trynet hver eneste gang… Jeg gleder meg til de store nasjonene møter hverandre for da blir det like mye krutt fra begge veier… Kontringer i 90 minutt er hva jeg elsker med fotball… Blir litt smålei når det er et land som skal bombe et annet i 2 omganger… Er som å se top 4 i PL mot bunnlagene…

2 Likes

Word!

Noen feelinger på Danmark/Australia idag?

Lukter under 2.5 mål. Tipper 1-0 til Australia

Ja, mange av kampene har blitt under 2.5…

Jeg tok et langskudd på Christian Eriksen mål utenfor 16 meter… Eller danmarkseier

Tenker det fort kan bli uavgjort også :slight_smile:

Får vel slenge meg på det her så VM blir spennende…

1 Like

Velkommen! :smiley:

Prøver meg på en under 2.5 på danmark og argentina kamp og ren Frankrike seier. Evt under 2.5 på alle 3 kampene… vært veldig få kamper som har vært over 2.5

Tror både Danmark kampen og Frankrike kampen blir U til pause, Australia holdt god stand mot Frankrike og tror Danmark skal måtte jobbe med å score, veldig avhengige av Eriksen finner på noe lurt. Håper og tror Argentina skal slå Kroatia, Argentina må vinne for å ha gruppeseieren i egne hender og med den angrepstrioen de Maria-Aguero-Messi så burde det jo være muligheter. Men som nesten alle andre kamper hittil så har det jo skuffet stort fremover på banen for alle favorittene, så blir sikkert 0-0 :stuck_out_tongue:

1 Like

Jeg tror det blir en sliteseier for Argentina, Kroatia er et vrient lag å slå, men som du sier, så må Argentina vinne med tanke på at de spilte U mot lille Island.

Kan anbefale 20% profittøkning på Danmark seier hos Unibet for de som uansett skal spille Danmark. Maks innsats 250,-

Personlig har jeg hovedbettet på uavgjort mellom Danmark/Australia, Seier til Frankrike, og uavgjort på Argentina/Kroatia. Jeg mistenker DK/AU blir målfattig, mens Argentina/Kroatia kan bli mer guff.

Det har jo vært håpløst å ta utgangspunkt i favoritter dette VM :stuck_out_tongue: