Frispark på 16. C’mon CR7!
Edit: Bommer og filmer!
Frispark på 16. C’mon CR7!
Edit: Bommer og filmer!
Må si Uruguay skuffer stort nå, også lite imponert over måten Portugal vinner på. Men de vant jo EM med en seier i løpet av 90 min.
Uruguay - Saudi… Tristeste matchen jeg har sett på lenge. Sovemedisin
Må si det var meget trist av Uruguay… selvom de fikk 3 poeng… uff
makan til drittkamp, kjenne jeg gleder meg til alle de bussnasjonene er ute av VM, så det blir kontringer fra begge land
Min U/Spania bong HT/FT bong ser også lovende ut. Samt Costa x2
Edit! Beklager på forhånd at jeg har jinxet Spania nå og at de kommer til å tape😉
Jeg vil bare oppsummere med at VM er fortsatt like vanskelig å bette på som forrige VM. Jeg har en tendens til å undervurdere de små nasjonene og får en rett i trynet hver eneste gang… Jeg gleder meg til de store nasjonene møter hverandre for da blir det like mye krutt fra begge veier… Kontringer i 90 minutt er hva jeg elsker med fotball… Blir litt smålei når det er et land som skal bombe et annet i 2 omganger… Er som å se top 4 i PL mot bunnlagene…
Word!
Noen feelinger på Danmark/Australia idag?
Lukter under 2.5 mål. Tipper 1-0 til Australia
Ja, mange av kampene har blitt under 2.5…
Jeg tok et langskudd på Christian Eriksen mål utenfor 16 meter… Eller danmarkseier
Tenker det fort kan bli uavgjort også
Får vel slenge meg på det her så VM blir spennende…
Velkommen!
Prøver meg på en under 2.5 på danmark og argentina kamp og ren Frankrike seier. Evt under 2.5 på alle 3 kampene… vært veldig få kamper som har vært over 2.5
Tror både Danmark kampen og Frankrike kampen blir U til pause, Australia holdt god stand mot Frankrike og tror Danmark skal måtte jobbe med å score, veldig avhengige av Eriksen finner på noe lurt. Håper og tror Argentina skal slå Kroatia, Argentina må vinne for å ha gruppeseieren i egne hender og med den angrepstrioen de Maria-Aguero-Messi så burde det jo være muligheter. Men som nesten alle andre kamper hittil så har det jo skuffet stort fremover på banen for alle favorittene, så blir sikkert 0-0
Jeg tror det blir en sliteseier for Argentina, Kroatia er et vrient lag å slå, men som du sier, så må Argentina vinne med tanke på at de spilte U mot lille Island.
Kan anbefale 20% profittøkning på Danmark seier hos Unibet for de som uansett skal spille Danmark. Maks innsats 250,-
Personlig har jeg hovedbettet på uavgjort mellom Danmark/Australia, Seier til Frankrike, og uavgjort på Argentina/Kroatia. Jeg mistenker DK/AU blir målfattig, mens Argentina/Kroatia kan bli mer guff.
Det har jo vært håpløst å ta utgangspunkt i favoritter dette VM