Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

FOTBALL VM RUSSLAND 2018! ⚽

Tror Danmark går langt i dette mesterskapet, overrasker meg ikke om de kommer til kvart/semi.
Slang inn denne nå:
image

2 Likes

44
10
39
27
59

Mye rart. Impulskontrollen gikk på en liten smell der :sweat_smile: Tror Danmark vinner. I morgen vinner Brasil 3-0 og Coutinho scorer. Hørte det her først, Bhenshot!

Var det utenfor 16-meter?

2 Likes

Er på jobb får ikke sett kampen :frowning:

image

1 Like

Takk @Nocturne! Nedtur :frowning: Hadde 500kr på eriksen mål til 3.50 forrige kamp men da scorte han ikke… typisk haha

Da var han alene med keeper også.

Ai ai, straffe :open_mouth:

Men i helsike! Satte akkurat et bet på at Danmark vinner kampen + Frankrike vinner mot Peru.

Argh :zipper_mouth_face:

Samme her :frowning: 2. straffen til Australia i dette mesterskapet…

– Jeg er helt sikker på at danskene jobber på frem til klokken 14 for å bli klar til denne kampen her. Dersom vi for øvrig vinner, så får vi mye energi ut av det så det vil også gi en del effekt. Så jeg tror vi raskt vil ta igjen det tapte mens kampen ble spilt, sier statsministeren til kanalen.

Hvis du ikke kan se kampen på jobb anbefales radio-streamen. Får gjort noe selv om man “hører” :slight_smile:

https://radio.nrk.no/direkte/sport

1 Like

Takk for tips, men jeg sitter på åpen plass, hadde vært rart hvis jeg satt med tampongene mine her nå…

For ordens skyld tamponger = airpods :joy:

Ikke helt sikker på hva jeg mener om VAR… Det er jo en faktor som kan snu kamper ganske lenge etter en situasjon har oppstått.

Hva om Danmark hadde kontret og scort før dommeren avblåste?

VAR ødelegger litt av rytmen i spillet også, men jeg synes den har både positive og negative sider, mye forbedringspotensiale iallefall

Hæ? Jeg sitter også i åpent landskap, men det er uaktuelt å jobbe uten headset for min del :slight_smile:

1 Like

Haha, har du ikke sett apple sine airpods? :smiley: de trådløse. De ligner på tamponger

1 Like

Neida, de er klasse :wink:

Messi og Griezmann over 1.5 skudd på mål :+1::muscle:

Men se på Kroatia, da!

Jeg hater faen Kroatia just nå. Hadde en trippel, og Kroatia sank hele skuta.