Argentina har kosta meg 600 spenn denne kampen. Og jeg har dem også i finalen i en bong…
Skulle tro det var VM i bompasninger.
Dette er direkte flaut…
Ikke spesielt imponerende 2. omgang av Argentina, nei.
Elendig Argentinsk lag. Ingen som løper tilbake for å hjelpe forsvaret. Elendig innsats!
Herregud for et VM, det er jo umulig å spå hvem som skal vinne haha… Caballero hva gjør han? Hvor er Romero… hvor er icardi… hvor er banega? Meza og caballero er jo håpløse
Dybala kommer inn i kamp #2 etter 68 minutter… big mistake!
Hvem vinner ja?
Går mitt superduper gamblerbet inn så blir det stor gevinst, da poster jeg utbetalingen her🤣
Kjørte en dobbel med seier til Brasil og Island og en enkel med at Couthino scorer.
Kjører resten av betsa på liveoddsen. Vanskelig å tippe dette VMet ja. Hadde vært god payday om man tippet motsatt av det man trodde
Drar inn litt jugoslavia krig her…
Serbia - Sveits… en bosnisk trener og en bosnisk spiss og 4 albanere møter 11 serbere… jeg har over 4.5 kort i kampen og en singel på rødt kort… får se hvor griseoppgjør det blir
I et av mine VM-veddemål har jeg tippet Serbia som lage med flest kortpoeng(1 for gult, 2 for rødt) i gruppespillet. Hovedsaklig pga. denne kampen. Hvilken odds fikk du?
Yes - da trenger jeg bare at Island vinner
Og der røyk Brasil - Costa Rica på bongen min 1 minutt over overtiden.
2-0 på overtid redda hele porteføljen min! Andre gangen jeg har blitt reddet av en av verdens beste spillere på overtid. For noen dager siden var det our good lad ´arry Kane, i dag er det Neymar. Jeg er opp i 800 og noe fra et utgangspunkt på 500 kr.
Må ikke en av dem vinne for å gå videre?
Denne lever i beste velgående. Håper å cashe inn mot slutten av første omgang i Island kampene om de holder uavgjort.
Begge
Sjekket rødt kort hos unibet og NT, NT hadde faktisk 0.50 høyere enn unibet, mulig det har endret seg. De var hhv. 4.50 og 5 i odds på rødt.
Over 4.5 gule kort ga 2.xxog over 5.5 ga ganske høyt… tror det var 5 i odds faktisk
Fikk 3.2 på Unibet for over 4,5 gule i den kampen. Satte 150 på det.