Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

FOTBALL VM RUSSLAND 2018! ⚽

Argentina har kosta meg 600 spenn denne kampen. Og jeg har dem også i finalen i en bong… :joy:

Skulle tro det var VM i bompasninger.

Dette er direkte flaut…

Ikke spesielt imponerende 2. omgang av Argentina, nei.

Elendig Argentinsk lag. Ingen som løper tilbake for å hjelpe forsvaret. Elendig innsats!

Herregud for et VM, det er jo umulig å spå hvem som skal vinne haha… Caballero hva gjør han? Hvor er Romero… hvor er icardi… hvor er banega? Meza og caballero er jo håpløse

Dybala kommer inn i kamp #2 etter 68 minutter… big mistake!

Hvem vinner ja?
Går mitt superduper gamblerbet inn så blir det stor gevinst, da poster jeg utbetalingen her🤣

Prøver meg på en ny en.

1 Like

Kjørte en dobbel med seier til Brasil og Island og en enkel med at Couthino scorer.
Kjører resten av betsa på liveoddsen. Vanskelig å tippe dette VMet ja. Hadde vært god payday om man tippet motsatt av det man trodde :smile:

1 Like

Drar inn litt jugoslavia krig her…

Serbia - Sveits… en bosnisk trener og en bosnisk spiss og 4 albanere møter 11 serbere… jeg har over 4.5 kort i kampen og en singel på rødt kort… får se hvor griseoppgjør det blir

3 Likes

I et av mine VM-veddemål har jeg tippet Serbia som lage med flest kortpoeng(1 for gult, 2 for rødt) i gruppespillet. Hovedsaklig pga. denne kampen. Hvilken odds fikk du?

2 Likes

Yes - da trenger jeg bare at Island vinner :smile:

Og der røyk Brasil - Costa Rica på bongen min 1 minutt over overtiden.

1 Like

2-0 på overtid redda hele porteføljen min! Andre gangen jeg har blitt reddet av en av verdens beste spillere på overtid. For noen dager siden var det our good lad ´arry Kane, i dag er det Neymar. Jeg er opp i 800 og noe fra et utgangspunkt på 500 kr. 12
42

3 Likes

57

Må ikke en av dem vinne for å gå videre?

Denne lever i beste velgående. Håper å cashe inn mot slutten av første omgang i Island kampene om de holder uavgjort.

2 Likes

Begge

Sjekket rødt kort hos unibet og NT, NT hadde faktisk 0.50 høyere enn unibet, mulig det har endret seg. De var hhv. 4.50 og 5 i odds på rødt.

Over 4.5 gule kort ga 2.xxog over 5.5 ga ganske høyt… tror det var 5 i odds faktisk

Fikk 3.2 på Unibet for over 4,5 gule i den kampen. Satte 150 på det.