Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

FOTBALL VM RUSSLAND 2018! ⚽

Belgia vinner hele greia er mitt tips​:belgium::soccer:️gooooooaaaaaalllllll!!! Lykke til alle sammen :stuck_out_tongue_winking_eye::love_you_gesture:

Fy søren! VAR ødelegger bettet mitt!!

Edit: glem det, han BOMMA! :joy:

3 Likes

Takk til Shaqiri som drar av seg trøyen etter scoringen? :sweat_smile:

3 Likes

Håper det går denne gangen… Synes det har væet canskelig å vinne med bra odds så langt :smirk:

3 Likes

Må le litt, betta på at Batshuyi skulle score neste til 5.5 i odds når han kom inn, sjeldent vært nærmere med fire stoooore sjanser.

Edit: scoret akkurat nå:grin::joy:

3 Likes

Haha, jeg betta på 2 mål til og skrudde av TVen når det var 10’min igjen. Til min store overraskelse gikk den inn! :slight_smile:

2 Likes

Sverige ser ut til å ha gode muligheter til poeng mot Tyskland. Men da må Sverige ta bedre vare på de sjansene de får. :slight_smile:

1 Like

Den likte du @babyrage? :moyai:

2 Likes

Sverige ble snytt for et soleklart straffespark. Tyskerne begynner å bli smågrinete :slightly_smiling_face: Heldige som bare ligger under 0-1.

1 Like

Helt enig med deg. Det var et var straffe uten tvil. Trist at dommeren ikke klarte å bruke VAR i den situasjonen.

2 Likes

Ja den straffen var klar, slik som island sin… bare de fikk den… veldig rart av dommeren og ikke se på filmen… Det er en grunn til han har tilgang

2 Likes

Artig å tenke på at Norge vant over Sverige i oppkjøringen. Og der kom en redusering :cry:

1 Like

Kjipt for svenskene, men nesten litt typisk for en stormakt som Tyskland å klare det

Nehhhi, kunne jo vært må for Sverige på forrige angrep… For en kamp, selv om jeg personlig håpet på svensk seier :slight_smile:

2 Likes

3 Likes

Ble nesten gøy dette her😂

2 Likes

vm

1 Like

Hver gang jeg skulle spille “totalt antall mål” så endret oddsen seg siden England putta fortere enn jeg fikk satt bettet! Men heldigvis kom jeg meg inn nå. Må ha 2 mål til på 45 min :smile:

image

3 Likes

2/2

1 Like