Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

FOTBALL VM RUSSLAND 2018! ⚽

Tanker om Japan - Senegal ?
Satser man på Senegal ? Virker som at det skal være et bedre lag… Men har i bakhodet at dette er VM :joy:

Tror i hvertfall det blir et bet på at Senegal scorer første mål :slight_smile: Det var god butikk under forrige kamp :money_mouth_face:

1 Like

1

ahh, den gikk dessverre ikke, men det var nære på :slight_smile:

1 Like

slukna ute i hagen og våknet til start 2omgang. Hadde planer om Mane to score og Senegal, jaja. prøver Senegal på livebet
vm

1 Like

Pokker, i Englandkampen mangla jeg 2 mål på å vinne 10K! :angry: :tired_face:

Øh… hadde du 9 mål i kampen??

Er lite langskudd

Nei hehe :joy::joy: jeg har satset på en generell kupong at det blir en kamp i VM med 9 mål eller flere, da vinner jeg rett nord av 10K, samme hvis en keeper redder mer enn 2 straffer i en kamp :stuck_out_tongue::grin::+1:

Den kan fort gå inn den. Tror også mål til begge lag, men om Polen vinner… jeg tror kanskje uavgjort? Vært lite av det så langt?

Begge lag må vinne denne kampen så tviler på uavgjort her.

Ah, sånn det ligger an. Da kan fort Polen dra den ja, selv om jeg håper å se Colombia videre. Får spille på masse mål :wink:

Håper selv på Polen men bookies har Colombia som favoritter. Col har gjort forandringer i laget og ryddet opp de merkelige valgene fra første kampen så blir spennende.

Har over 2,5 mål som hedge :wink:

Hadde over 0.5 mål innen 30’min, den gikk selvfølgelig akkurat ikke inn. Men tipper det blir mer mål i 2.omgang.

At det ikke har blitt kort i 1. omgang er jo smått utrolig. Noen heftige dueller der, James så jo ut som han har vært slagsmål :joy:

Polen ryker nok ut nå :slight_smile: - men HVEM går videre i denne gruppen? Lol.

forsatt mulig for drømmescore 2-2 og alle i gruppa havner likt :smiley:

1 Like

Satser på Colombia ihvertfall går videre, sansen for de. Men ønsker meg et trøstemål av Lewa :wink:

1 Like

Colombia satte spillet skikkelig i dag! Nå var Polen ganske slappe etterhvert, men synes Colombia til tider spilte cremefotball. Digg at Falcao satte et mål. Yerry Mina viste stort stopperspill.

Mine spill i dag. Konto er doblet i løpet av VM! I morgen har jeg en ilten firling på alle kampene, og skal sette flere spill før kampene begynner. VM er nydelig :joy: og gøy å tippe på.

2227

Hvem tror du vinner VM? Synes Mexico er et spennende bet, men hverken markedet (42 i odds Betfair) eller fivethirtyeight (https://projects.fivethirtyeight.com/2018-world-cup-predictions/) (1% vinnersjanse) ser ikke ut til å være spesielt bull.

1 Like