Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

FOTBALL VM RUSSLAND 2018! ⚽

Og der kom den.

3 Likes

Bomma jo på de jeg postet her. Men rasket inn en hundrelapp på at Sigurdsson kom til å score i kampen etter at Kroatia scoret til 7.5 i odds. Så fikk tilbake innsatsen pluss litt småtteri. Unibet-saldoen er nå på 2075,-.

1 Like

Hadde Frankrike giddet å spilt fotball idag hadde jg vunnet 40k ! Håper Argentina feier fransk arroganse av banen neste kamp.
Augero Aguero Aguerooooooo :stuck_out_tongue_winking_eye: og messi da. :soccer::love_you_gesture:

3 Likes

Så ikke at det stod assist. Men føler du har truffet bedre enn meg. Saldoen er på break even og jeg tror jeg må all in i neste bet for å få gang på dette :slight_smile:

Hopper på mulighetene når jeg ser odds som gir bra R/R. Er Evertonfan og sett Gylfi mye i år, så tidlig at han var på i dag. Deilig at han fikk straffen i hvert fall.

Hadde Gylfi som første målscorer og første assist.

Kommer nok til å ende mesterskapet med null på konto, så får kose seg mens man kan :grin:

2 Likes

Jeg ligger 40% opp, men har blitt reddet av sene mål maaange ganger nå, og har ikke tro på at jeg kommer til å holde hele mesterskapet gjennom. Hadde størsteparten av pengene mine i et 0-1 hadikap-bet da Brasil scora 7 min på overtid. Hadde også 75 % av pengene i Tyskland mot Sverige, og jeg hadde 400 kr på Kroatia i dag. Var opp 1200kr fra 500kr, men gikk på trynet med Spania og Portugal i går.

1 Like

Jeg går 50-70 % inn på en 0-1 handicap på Brasil+Sveits vinner i morgen. Mulig jeg slenger på Tyskland på den mixen, så blir det 4,50ish i odds.

@Jensen Mitt mål er å sitte igjen med hvertfall noe til finalen - de pengene skal bettes med hjertet. Sånn har det vært hvert eneste VM siden 90-tallet for min del :slight_smile:

1 Like

Tenker jeg venter og ser hvordan kampen mellom Tyskland og Sør-Korea utarter seg. Står det uavgjort en god stund kommer jeg nok til å satse rimelig mye på Tyskland-seier. Litt avhengig av odds underveis, men sekundet jeg får 2x pengene på at Tyskland vinner er det inn med 60%, så sparer jeg resten til å se an utviklingen.

Godt tenkt, det. Skal ta det til etterretning når jeg legger slagplanen i morgen. Tvi tvi!

Æh, livet er digg om dagen altså. Laaang sommerferie, VM, 8 flasker (igjen) av spennende og digg naturvin i kjøleskapet(kjøpt på Vins i Licors, europas kanskje største vinlager, i Palafrugell, Catalunya, 25+ grader i været. God damn, jeg kunne fryst tiden her, hvertfall til tippekontoen renner tom :sweat_smile:

3 Likes

Gårsdagen reddet meg litt. Var oppe nesten 200% før Portugal og Spania begynte å kløne det til, og nesten nede i startsummen igjen etter det. Gårsdagen fikk meg opp i 100% avkastning igjen. Lange odds og dårlige lag. Fotballversjonen av trege hester og raske kvinnfolk?

Må komme med litt selfbrag om meget bra timet pappapermisjon med fri hele juni og juli så har fått med meg det meste av VM hittil :sunglasses::grin:

3 Likes

God plan. Går inn med 50% jeg da… håper bare beholdningen holder til finalen… :smile:

Spilt U/Mexico HT/FT til 5.5

image

Tyskland har jo slitt med å komme i gang, så tar sjansen på at rusket i maskineriet fortsatt sitter i.
Kommer til å hedge med et veddemål på at Tyskland vinner med mer enn 2 mål også, for det tror jeg de gjør om de scorer i 1. omgang.

Edit: Får med hedgen. Begge kan jo også gå inn. At Sør-Korea skal vinne ser jeg på som totalt urealistisk.
image

54 spiller 2 av 4

1 Like

Og der mener jeg Sverige skulle hatt straffe.

Helsike… spilte Tyskland til pause. Dritt-lag. Håper Sør-Korea vinner nå (selv om jeg har Tyskland i finalen i potten med kompisene :slight_smile: )

2 Likes

Tysklandseier med 1 eller 2 mål nå så går U/B-en min inn. 3 eller flere går hedgen inn også og totalt 2000 riksdaler inn på Unibet-kontoen. I tillegg setter jeg nok en løk på Tyskland om det fortsatt skulle stå 0-0 etter 65-70 minutter og oddsen har beveget seg over 2.

1 Like

Bra for bettet ditt Jensen at Sverige tok ledelsen

Hvem hadde en handikap-dobbel på Sverige og Sør-Korea? :joy:

Shit ass, VM leverer! For ei turnering vi har fått servert til nå! Tyskland er ute! :scream:

4 Likes