Skjønner ikke hva som skjedde nå. Flaks det tok for lang tid før oddsen runda 2 og at Tyskland ikke så ut til å score.
Merkel skulle ringt FIFA og bedt om +5 min ekstra.
Kunne fått 50 minutter uten at det ville utgjort noen forskjell. Rar utgave av Tyskland det her.
Artig jeg satte en 50 lapp på Sør Korea i pausen til 17.5 i odds etter jeg så høydepunktene fra første omgang😂
Synes VM har vært skuffende og kjedelig så langt sett bort fra 1-2 enkeltkamper. Alt for preget av kynisme og VAR.
VAR har def. gjort noe med spillet, men vet ikke om det er bra eller dårlig. Sluttspillet blir spennende, når favorittene begynner å ryke kan hva som helst skje!
…
Bollen är rund osv
Dagens
Over 8.5 hjørneskap for bortelaget
Jeg tapte en del på Tyskland, men gikk ikke inn så tungt som jeg tenkte å gjøre. Nå har jeg 500 spenn på Brasil og Sveits, og 100 spenn på et måls handikap på Sveits og Brasil. Mange små bets som gikk heden med Tyskland og Mexico.
Vant tilbake en del på Brasilkampen jeg og
Ryker på VAR som helst, pun intended
Jeg røyk på straffen til Costa Rica på overtid der.
“Hva føler du nå, Calusari?”
“TIppeeventyret er over - nå kan jeg følge resten av VM med hjertet heller enn bettinginteresser. Jeg skal heie på underdogen i hver kamp. Det viktigste for meg var alltid å delta”, svarer en forsmådd Calusari.
Grattis!Det var fullt fortjent Tyskland fikk også som fortjent, til slutt.
Dagens Dobbel. Følte det var god verdi i begge to. Japan trenger kun uavgjort for å gå videre, Polen har vært tannløse fremover. Colombia på en god dag skal klare å slå Senegal.
Sorry, men jeg håper du bommer på den siste (Heia Senegal!)
Veldig sansen for Senegal og Idrissa Gana Gueye sjæl, så bare moro om de går videre Men tror dessverre ikke det og derfor jeg tipper som jeg gjør.
Mina er rå i lufta
Lurer på om Argentina kan vinne mot Frankrike