Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

FOTBALL VM RUSSLAND 2018! ⚽

Da må de heve seg minst et hakk :slightly_smiling_face: Tviler uansett på om de har mulighet med slikt forsvarsspiĺl.

For en herlig kamp! Synes nesten synd på Messi.
Imponerende av Frankrike. Mbappé blir den nye store. Bare nitten år.

3 Likes

Synes det har vært litt vanskelig å tippe så langt i VM, så prøver å safe og tjene tilbake litt penger :rofl:

4 Likes

Har samme kuppongen haha

1 Like

Var i utdrikningslag i går og holdt på å tømme hele Unibet-kontoen på live betting. Dømmekraften var ikke like god etter å ha drikket i 10 timer, men gikk nå bra til slutt.

2 Likes

50

2 Likes

Spania… typisk!

Var vel ikke så mange som så den komme

De to beste lagene som har gått ut til nå mener jeg er Polen og Senegal. De var gode. Spania, Argentina og Tyskland var dårlige.

3 Likes

For et VM dette viser seg å være. Kan ikke huske at det har vært så åpent i noen mesterskap jeg har fulgt med på tidligere. Om Cavani kommer tilbake til neste kamp tror jeg nesten at Uruguay tar hele greia nå.

Helt åpent ja. Personlig holder jeg en knapp på Brasil med Frankrike som runner-up. Belgia skal heller ikke undervurderes. Utrolig spennende!

Jeg har tippet en langodds VM-spesial hos Norsk tipping som går ut på:
“En keeper redder 2 straffer i en kamp”
Smeichel reddet ikke mindre enn 3 i går, satser på at jeg vant da?
Står ikke noe om at staffekonk ikke gjelder.

1 Like

Vil anta at det ikke gjelder straffekonk. Hva fikk du for odds? Og gjaldt det hele mesterskapet?

Odddsen var 20,1 tror jeg.
Ja det gjelder hele mesterskapet, sto ingenting om at det ikke gjelder i straffekonk.
Har prøvd å lese mer på Norsk Tippings sider, men fant ikke noe mer om det.

Det vil vel gå på om de definerer en kamp som ordinær tid + evt. overtid eller inkluderer ekstraomganger + straffe. Begge deler er innenfor?

Tapte forøvrig endel penger på Danmark i går, var 100% opp fra utgangspunktet :roll_eyes:

Ikke godt å si, det må vel gjelde ekstraomganger og straffekonk, siden det er en del av kampen, og det ikke står spesifisert.
Bettet er: En keeper redder 2 straffer i en kamp.
Odds er 20,18 så jeg nå. Får se hva som skjer :slight_smile:

Jeg spiller mest live odds men der er det ganske definert: halv tid / fulltid. Jeg ville sendt dem en mail.

1 Like

Vil anta det gjelder ordinær tid samt overtid. Tror ikke du hadde fått 20 i odds hvis straffekonk var medregnet da det er ganske stor sannsynlig het at det blir noen straffekonker i løpet av 16 sluttspillkamper og at to brenner straffe er jo ikke sjokkerende. Men hvis det ikke står eksplisitt så er det jo bare å prøve seg.

1 Like

Jeg hadde også et spill på at en kamp i VM ble det scoret 9 mål eller flere, den gikk akkurat med Russlands kamp i går.
Der sto det heller ikke at det kun gjaldt ordinær tid.
Sendte melding til NT, så får man se hva de sier.