De spillene du nevner over Oilimp gjelder etter min erfaring alltid kun etter ordinær tid.
La oss håpe jeg tar feil
Tenkte på det selv og, men det har tidligere brukt å være spesifisert.
Får bare se hva de sier
Hvis du får gjennom dette skal vedde mye på disse neste VM, det kommer jo alltid noen straffesparkkonkurranser…
2-0 og 3-0 til Brazil i dag virker å ha gode odds? 6 på 2.0 og 10-gangen på 3-0
Kanskje bare eg fortsatt lever på Brazil sitt landslag rundt Ronaldo sin tid
Spillereglene hos Norsk Tipping (og andre aktører) spesifiserer at alle odds gjelder for ordinær tid, ekslusive ekstraomganger, dersom annet ikke er spesifisert.
Ganske sikker på at du ikke får godkjent gevinst på disse spillene dine, men det er jo fortsatt kamper igjen i VM!
Jeg tror ikke du får godkjent den heller med tanke på at oddsen var så høy. 20 i odds høres ut som 2 strafferedninger i ordinær tid.
Det gjaldt ordinær tid ja.
Uforståelig at Brasil er favoritt i denne kampen…
Slik Mexico spiller nå er det fristende å sette an heftig bet på dem. Foreløpig har jeg bare satt en liten slant på to mål til pause, men virker tvilsomt mtp. avslutningene
Ble et livebet på at Mexico scorer det første målet
Holdt meg unna Mexico-kampen i dag, synes den var vanskelig å spå.
Satte en liten en i Belgia-kampen på U til pause, H til fulltid. Japan har vist seg å være seige, sist sett mot Tyskland, så tror de kan holde nullen en god stund. Tror allikevel at kvaliteten i det belgiske laget vil bli avgjørende og at de vinner til slutt.
Oppskriftsmessig kamp for min del
Vurderer også nesten en hundrings eller to på 3-1 i belgia kampen.
Takk for tipset!
Np hehe! Vant jeg også + vant også på at Brazil vant ved ordinærtid. God debutt for meg dette her
Sinnsyk odds på 0 - 1 , 0 - 2 og 0 - 3 til Japan. Noen som tørr, tho?
Nå som de store lagene ryker hadde det vært gøy å se Japan videre men tviler på de klarer å slå et formsterkt Belgia…
Wow, Japan
Ler hvis 0-1 bettet mitt går inn
Hva fikk du i odds på den?
Der kom bensinen better mitt trengte🍾