F… altså! Hadde 1-0 Belgia til pause + Lukaku som første målscorer. Dette VM er helt umulig å bette på…! Eller vent, jeg må bare bette motsatt av det jeg tror. Hadde jeg gjort det konsekvent nå hadde jeg nok hatt 4-500%
Hahahaha 0-2 !! VM 2018❤️
Hahaha! Første gang eg blir glad for at eg taper i noe!! JAPAN !!!
Fy f…!!!
20 btw
20 btw
En høvding på 0-2 tror jeg hadde gjort seg
Synes Japan spiller godt, rakner littegrann frem mot reduseringen nå, men moro å se på.
Holdt på å sette all in på uavgjort til fulltid, men pga. lagg på streamen ble det mål før jeg fikk satt bettet. Oddsen falt og da gadd jeg ikke. Nå vurderer jeg sterkt å sette bet på Japan, men det er mer følelsesbasert enn rasjonelt. Kommer nok ikke til å gjøre det
Sjukehus det her, men lett når man kan sette inn superfella btw så har jeg jinxa Belgia ved at jeg satte en femtilapp på de til 19 i odds på 0-2:joy:
Rå kontring i siste sekund det gitt. Føler med Japan dog.
Hadde vært bra for kampen med en Japansk mål nå.
Skulle bare skulle bare, men planen min var klar etter 0-2: Å kjøre cashout på japansk seier etter 70 minutter, og så satse på uavgjort etter 90 minutter om Belgia klarte å sette inn 1-2… Så kom belgisk scoring i 69 minutt? Og planen raknet fullstendig.
Kan vi få et lite mirakel på slutten da?
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeei.
Åh, neeei…
Synd, håpet på Japan, men underholdende
For en fabelaktig kamp!
Bøyer meg i hatten for det Japanske laget. Syntes de spiller svært underholdene fotball og tørr å gå frem mot et mye bedre lag!
Blir dessverre synlig at enkeltspillere på Japan er svært mye dårligere teknisk - men dette må være den mest spennende kampen jeg har sett på flere år😂
Nice betting! Skal begynne å følge dine bets fremover. Mine suger
Har hatt kurant suksess på å sette penger på favoritten om motstanderen scorer i første omgang. Vurderte noen kroner på Kroatia i går når Danmark tok ledelsen, men rakk aldri inn før de utliknet. Viste seg jo å være flaks i ettertid!
Føler også man får bra verdi på U til pause/favorittseier til fulltid.
Også veldig greit å gjøre seg opp en tanke om hva man faktisk tror før man sjekker oddsen. Da blir man ikke like lett påvirket til å kaste bort noen hundrelapper på skikkelige longshots. Så får man heller la være å tippe om oddsen er lavere enn hva man ønsker når man går inn.
Har truffet på U til pause på en del!
Unibet tilbyr 4 i odds på at Colombia vinner i dag. Om det viser seg at James Rodriguez starter så kommer jeg nok til å sette en 500-lapp på seier til de. Synes selv at de er et bedre lag enn England, så at de får 4 i odds er et vanvittig godt tilbud.