Muligens spille en U/H på den da… men finner ikke dette? Oddsen er på 4.05 ved Colombia seier.
U/H er 8,5 i odds.
Kan jo være et godt sidebet, men sjansene for å vinne er jo selvfølgelig større om man fjerner antall variabler som må gå inn Synes i hvert fall 4.05 i odds, evt. 2.85 på at de går videre er veldig bra R/R for Colombia. Håper bare James starter, da vil jeg si at sjansene øker betraktelig. Han var STOR mot Polen.
Satt ett bet på Sverige i dag kombinert med over 2.5mål i Eng-Col
Hm. Etter gårsdagens kamp, har jeg fått en ny favoritt, Japan. Både på og utenfor banen.
Colombia har sluppet inn to mål bare, og det ene var straffe, det andre var etter spill med en mann mindre i 80 min. England er vel også ganske solide bakover og foruten Belgia kampen hvor de kjørte ni bytter, så er det vel ganske lenge siden de har tapt. Lukter stillingskrig og straffekonk her til 5.5. Dog er jeg enig i de over her om at det er Colombia som har mest verdi oddsmessig da jeg ikke skjønner at England skal være så store favoritter. Så både H og U/H frister også. Har også et lite funbet på nytt Yerry Mina mål på hodet til 15. Scoret i de to kampene han har spilt og er jo et beist på hodet. Dette er jo dødballenes VM.
Hvilken “fane” ligger denne under på Unibet?
Ligger under Fulltid. Scrolle ned til Pause/Fulltid.
Noen som har et juicy bet på Sverige-Sveits som jeg kan sløse 500kr på?
Sverige leder til pause og Sveits vinner til full tid til 41 i odds. Skjedde Sverige mot Tyskland, så er ikke utenkelig at noe liknende skjer igjen. Satte selv 170 på den nå.
Edit 2: Skjedde også Sveits mot Serbia hvor de lå under til pause og endte opp med å vinne. Fikk skikkelig godfølelsen på det bettet her nå.
Nice, kjørte en enkel på at Sveits vinner kampen (!) og at det står uavgjort til pause i den andre kampen. Skal spille litt live odds på den andre kampen, Sverige kampen har ganske mediocre odds.
At ikke Sverige leder til pausen er jo godt gjort
De er vaksinert mot å score Er jo ganske utrolig å klare å bomme på et par av de sjansene der.
Der er Sveits på vei ut. Sverige møter England i kvartfinale eller?
Begynner å se sånn ut
Sverige lever farlig til tider. Så det kan være lurt å ikke ta seieren på forskudd,@Nocturne
England har jo for vane å tabbe seg ut i mesterskap men håper de lykkes denne gangen!
Synes ikke kampen er noe morsom…
Ville heller hatt Japan og Mexico videre enn Sveits eller Sverige. Men gruppeoppsettet har jo gjort det umulig.
Er vel bare å gratulere våre svenske venner
Nå går svenskene til kvarten!
Edit: Grattis til svenskene!
Gratulerer! Er du Freksting?
Flott by!